قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

قوانین و شرایط ذکرشده در این صفحه به منظور استفاده‌ی بهتر و ارائه‌ی خدمات دقیق‌تر به کاربران وضع شده است. عضویت، ورود و ثبت سفارش در سایت دیباگران به منزله‌ی پذیرفتن تمامی این قوانین و مقررات است، لذا خواهشمند است قبل از هر چیز این قوانین با دقت کافی مطالعه شود.

 

1. خرید کالا از فروشگاه اینترنتی دیباگران تنها بر مبنای قوانین و آئین‌نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد. همین‌طور انتظار می‌رود کاربر نیز مطابق با قوانین عمومی کشور عمل کرده و وظایف خود را به جا آورد. در صورت هرگونه تغییر یا به‌روزرسانی قوانین دیباگران، تغییرات در همین صفحه به‌روزرسانی شده و ادامه‌ی استفاده از سایت و ثبت سفارش در آن به معنای پذیرش تمامی این قوانین است.

2. قیمت‌گذاری در فروشگاه اینترنتی دیباگران براساس اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده صورت پذیرفته و هماهنگ با قیمت‌ها در بازار است. بدیهی‌ست هزینه‌های حمل و بسته‌بندی با توجه به نوع کالا و محل تحویل کالا بر هزینه‌ی تمام‌شده‌ی خرید اثرگذار باشد که این مساله در فاکتور نهایی خرید توسط کاربر قابل مشاهده است. در صورت افزوده شدن به هزینه‌ی حمل و یا شرایط خاص ناشی از تغییرات متغیرهای اقتصادی که منجر به تغییر قیمت کالا و یا هزینه‌ی حمل شود، پیش از ارسال به اطلاع کاربر می‌رسد و کاربر مختار خواهد بود با پرداخت هزینه‌ی اضافه، کالا را تحویل گرفته و یا با لغو سفارش، تقاضای بازگرداندن مبلغ پرداختی را کند. بدیهی‌ست مبلغ پرداختی صرفا به کارت بانکی تحت مالکیت سفارش‌دهنده مرجوع شده و امکان واریز به حساب یا کارت غیر وجود ندارد.

3. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.

4. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)

5. توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

6. فروشگاه اینترنتی دیباگران، به هیچ وجه اطلاعات خصوصی کاربران را به هیچ شخص حقیقی و حقوقی واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری‌ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

7. تمامی محصولات و محتوای موجود بر روی وبسایت فروشگاه اینترنتی دیباگران مطابق بر موازین اخلاقی و قانونی بوده و هیچ‌گونه محتوای غیرمجاز در آن منتشر نمی‌شود. کاربران وبسایت نیز با عضویت و استفاده از وبسایت متعهد می‌شوند که از محتوای موجود بر روی وبسایت تنها برای مقاصد قانونی استفاده کنند و از انتشار نظرات و نوشته‌های خلاف قوانین و یا موازین اخلاقی پرهیز نمایند.

8. محصولات خریداری شده از فروشگاه دیباگران قبل از ارسال به خریدار توسط بخش فروش از لحاظ صحت و سلامت فیزیکی بررسی می‌شود و بعد از گذراندن تست فنی برای مشتریان ارسال می‌گردد تا خریدار دغدغه‌ای برای بازگشت کالا به علت خرابی نداشته باشد.

9. نظرات درج شده در بخش نظرات و دیدگاه‌ها توسط دیگر کاربران صرفا تجربه‌ی شخصی یا اطلاعات فردی آن کاربر است و ارتباطی با شرکت ندارد و مسوولیتی را متوجه وبسایت و کالاها نمی‌کند.

10. فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.

11. در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

12. توجه: ملاک درج قیمت اشتباه در سایت، تفاوت بیش از 10 درصد قیمت سایت و قیمت عرف بازار می باشد.

13. اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی، ترجمه، و یا از شرکت های سازنده اخذ گردیده است. ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده از اشتباهات یا کمبودهایی برخوردار باشد که مسئولیت این موارد برعهده شرکت یا مجموعه ارائه کننده می‌باشد. مجددا تاکید می‌گردد که کلیه کالاهای این فروشگاه از نظر کیفیت تایید شده و با اخذ مجوزهای قانونی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران در معرض انتخاب و خرید مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

14. دیباگران مسئولیت محتوای موجود در وبسایت خود به نشانی dibagaran.ir را برعهده دارد و در صورت وجود هرگونه محتوای مغایر با ارزش‌های فروشگاه در سایت‌های غیر، مسوولیت آن متوجه مدیران دیباگران نخواهد بود.

15. در مواردی كه فروشگاه بنا به دلایل مختلف از قبيل خرابی دستگاه‌های کامپیوتری، قطعی اینترنت و خطوط ارتباطی، رويدادهای اجتناب‌ناپذير و یا حوادث قهریه (نظیر جنگ، سیل، زلزله و…)، صدور بخشنامه‌های قانونی از طرف مراجع ذی‌صلاح و یا هرآنچه كه خارج از اختیار فروشگاه باشد، قادر به ارائه‌ی خدمات به کاربران نباشد، مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

16. کارشناسان فروشگاه آنلاین دیباگران همواره در چارچوب اطلاعات درج شده در سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان محترم خواهند بود و از آنجایی که کارشناسان فروشگاه اطلاعاتی فراتر از اطلاعات درج شده در سایت نداشته و ارائه نخواهند نمود، طرح هر گونه ادعایی توسط مشتریان محترم مبنی بر خرید بر اساس اطلاعات شفاهی (تلفنی) دریافت شده از کارشناسان فروشگاه، فاقد هر گونه وجاهت قانونی می باشد.

17. لذا از مشتریان محترم درخواست می‌گردد صرفا بر اساس اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه، خرید خود را انجام داده و در صورت وجود هر گونه ابهام، قبل از خرید از مراجع اصلی مانند شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، ابهامات خود را برطرف نمایند.

18. کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.