شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه دیباگران

سوالات شما در رابطه با مرجوعی کالا

یکی از ویژگی های خوب خرید از فروشگاه دیباگران شرایط اقساطی و مرجوعی بی قید و شرط اونه، خب منظورمون دقیقا چیه؟

مرجوعی بی قید شرط یعنی اگر کالا به دستتون رسید و مورد پسندتون نبود می‌تونید اون رو به مجموعه دیباگران برگردونید و وجه پرداختیتون رو پس بگیرید.

اگر کالای خریداری شده توسط مامورین پست و یا حین رسیدن به مقصد آسیب ببینه مجموعه دیباگران باز هم اون رو از شما پس می‌گیره.

بنابراین با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی می‌تونید کالای مورد نظرتون را از دیباگران خریداری کنید و اگر به هر دلیلی مطابق با میل و سلیقه شما نبود اون رو برگردونید.

دقت کنید مدت زمان مرجوع کردن کالا 48 ساعت بعد از تحویل گرفتن از مامور پست در نظر گرفته شده پس سعی کنید هر چه سریع تر به مشاورین فروش این مجموعه موضوع رو اطلاع بدید.

مرجوعی کالا به تمام افرادی که از سایت دیباگران محصولی رو سفارش دادن تعلق می گیره. با این حال اگر زمان مرجوعی شما بیش از 48 ساعت باشه امکان مرجوع کردن اون کالا وجود نداره پس لطفا با دقت بیشتری خریدتون رو انجام بدید و بعد از تحویل سفارشتون از مامور پست و یا پیک سریعا اون رو بررسی کنید تا از صحت کالا مطمئن بشید.

توجه کنید: در صورت وجود مغایرت کالا با سفارش، شکستگی و غیره سریعا موضوع رو به کارشناسان فروش مجموعه دیباگران اطلاع بدید و اقدامات لازم برای مرجوع کردن کالا رو سریعا انجام دهید.

تنها باید بعد از تحویل کالاتون اون رو به خوبی بررسی کنید و در صورت داشتن مغایرت و یا آسیب دیدگی موضوع رو به کارشناسان فروش دیباگران اطلاع بدید.

برای این کار با شماره های زیر تماس بگیرید و پس از تایید بخش فروش مراحل مرجوعی کالا رو قبل از 48 ساعت انجام بدید.

شماره تماس های دیباگران:

021-55078891

021-55062512

 

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا پیام به واتس اپ مرجوعی کالای خود را به مجموعه دیباگران اعلام نمایید.

09124023326