دیباگران » استفاده صحیح از انواع ظروف دکوری
استفاده صحیح از انواع ظروف دکوری

استفاده صحیح از انواع ظروف دکوری

استفاده از انواع ظروف دکوری

در این مطلب قصد داریم در رابطه با استفاده درست از انواع ظروف دکوری با شما عزیزان صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید برای بهتر شدن فضای پیرامون یا تکمیل کردن دکوراسیون منزل از ظروف متفاوتی استفاده می‌شود. با این حال استفاده از ظروفی که جنبه دکوراتیو داشته باشد محبوبیت بیشتری دارد. زیرا علاوه بر کاربرد روزانه شما می‌توانید از آن برای زیباتر کردن محیط اطرفتان نیز استفاده کنید.

زیبایی و جذابیت فضا بسته به نوع ظروف دکوری‌ای که استفاده می‌کنید متفاوت خواهد بود. زیرا انواع ظروف دکوری در متریال، طرح، رنگ و حتی ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. برای مثال ظروف چوبی به دلیل رنگ‌های گرمی که دارد بیشتر برای دکوراسیون فضاهای طبیعی مناسب اند. ظروف کریستال نیز به خاطر درخشش اش بهتر است در اماکن نورگیر استفاده شود.

سرویس قهوه خوری ۶ نفره چینی ریما

سرویس قهوه‌خوری ۶ نفره چینی ریما یکی از پر طرفدارترین دکوری‌های سایت دیباگران است. این ظروف دکوری چینی با قطر ۱۲ و ارتفاع ۷ سانتی‌متر طراحی فوق‌العاده شیک و زیبایی که دارد. شما عزیزان می‌توانید برای سرو قهوه جهت پذیرایی از مهمان می‌توانید از این ظروف استفاده کنید.

زیبایی منحصر به فرد، ظرافت، طراحی و رنگ‌های پرطرفدار و جذاب این ظروف باعث شده تا به‌ عنوان اکسسوری از آن‌ها استفاده شود. طرح پروانه این سرویس ۶ نفره با ۶ فنجان و ۶ نعلبکی بسیار محبوب است. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به طراحی کلاسیک و رنگ‌های زنده آن اشاره کرد.

ظرف شکلات خوری برنجی ریما

این ظرف جذاب علاوه بر جنس برنجی‌اش دارای قلمکاری‌های بسیار ظریف و کار دست هنرمندان هندی است. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم این محصول یکی از بی‌نظیرترین ظروفی است که شما می‌توانید از آن به عنوان یک دکوری ارزنده در منزل یا دفتر کارتان نیز استفاده نمایید. این نوع ظروف علاوه بر کاربردی که دارند می‌توانند تفاوت فاحشی در محیط پیرامون خود ایجاد کنند و جنبه‌های دکوراتیو یک فضا را بیش از پیش چشم نواز جلوه دهند.

ظرف میوه خوری پایه دار برنجی

بیشتر افراد برای طراحی یک میز پذیرایی جذاب از ظروف دکوری ارزشمند استفاده می‌کنند. این ظرف جذاب که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم میوه خوری برنجی ریما است که یکی ازانواع ظروف دکوری در بازار به شمار می‌آید. از طرفی این محصول نیز مانند ظرف شکلات خوری که در بالا به شما معرفی کردیم دارای ظرافت و طراحی بی نظیر هنرمندان هند است.

همان طور که می‌دانید ظروف دست ساز علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند از ارزش مادی بالایی نیز برخوردارند و می توانند یک انتخاب عالی برای اماکن رسمی، منازل و ادارات باشند.

تنها نکته ای که باید هنگام نگهداری از این ظروف رعایت کنید این است که آن را با اسکاچ نشویید و برای تمیز کردن آن به یک دستمال مرطوب بسنده کنید.

راهنمای انتخاب انواع ظروف دکوری

برای خرید ظروف دکوری با توجه به چند فاکتور مهم، می‌توانید خرید رضایت بخشی را تجربه کنید. پس با دقت نکات زیر را مطالعه کنید تا هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

طراحی نقوش

یکی از جنبه‌های مهم لوازم دکوراتیو که آن‌ها را نسبت به دیگر اشیا متمایز می‌کند نقش و نگار و طراحی آن است. در حقیقت اولین چیزی که شما را برای انتخاب یک محصول و خرید آن ترغیب می‌کند همین موضوع است. ظروف مدرن و یا حتی کلاسیک هر کدام به نوبه خود مخاطبانی را جذب خود می‌کنند از همین رو در حال حاضر ما شاهد سیل عظیمی از طرح‌ها و نقش و نگارهای روی ظروف هستیم که گاهی حتی انتخاب را برایمان دشوار می‌کند.

جنس

انتخاب صحیح متریال به کار رفته در ظروف دکوراتیو یک فاکتور بسیار مهم است. برای مثال ظروف دکوری چوبی محبوبیت بیشتری نسبت به ظروف پلاستیکی دارند، همچنین ظروف سرامیکی برتری‌هایی نسبت به ظروف چوبی خواهند داشت.

با این حال متریال‌هایی هستند که از لحاظ ماندگاری و ارزش مادی نسبت به دیگر همتایان خود از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این موضوع به دلیل برخی اعمال مانند قلمکاری، تراشکاری، لعاب کاری، فروزه کوبی و یا غیره که بر روی این متریال‌ها انجام می‌گیرد تعیین می‌شود.

طرح

زمانی که یک ظرف برای استفاده دکوراتیو در نظر گرفته می‌شود، یکی از آیتم‌هایی که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند طراحی و فرم بدنه آن است. برخی از این ظروف دارای اشکال حیوانی و یا هندسی هستد با این حال ظروف دفرمه از محبوبیت بیشتری برای استفاده به عنوان دکوری برخوردار هستند. طرح های ساده و کلاسیک نیز که همیشه مخاطبان خاص خود را دارند و تقریبا در اکثر خانه‌ها می‌توانید مانندش را پیدا کنید.

جمع‌بندی

از گذشته تا امروز از ظروف دکوری برای زیباتر کردن محیط اطراف بسته به مدل، جنس، طرح، رنگ و حتی ابعاد ظروف استفاده می شده است. با این حال بیشتر از مجموعه ظرف‌های گرانبها مانند کریستال، چینی، مس، برنج و غیره بیشتر استفاده می‌شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه دیباگران و مقایسه قیمت آن محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در اسرع وقت درب منزل آن را تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *