دیباگران » انواع قندان و قیمت آن‌ها
انواع قندان و قیمت آن‌ها

انواع قندان و قیمت آن‌ها

بررسی انواع قندان و قیمت آن‌ها

یکی از مهم‌ترین ملزومات پذیرایی که برای ما ایرانی‌ها کاربرد زیادی دارد قندان است. از آنجایی که مردم کشور ما به سرو چای بسیار علاقه‌مند اند و معمولا این نوشیدنی جذاب را با قند یا شیرینی سرو می‌کنند؛ پس قندان یک ظرف مهم در سرو و پذیرایی در دورهمی‌ها و مجالس ما به حساب می‌آید.

با این توصیف ظاهر قندان نقش بسزایی در میز پذیرایی ما ایفا می‌کند و می‌تواند یک المان جذاب در کنار دیگر آیتم‌های یک میز با شکوه در نظر گرفته شود. در واقع این شما هستید که با توجه به سلیقه و همین طور دکور منزل خود ظاهر، جنس و مدل قندان را انتخاب می‌کنید.

پس قبل ازخرید معیارهایی را برای انتخاب بهترین مدل‌ قندان مطابق با نیازتان در نظر بگیرید. همان طور که می‌دانید مدل‌ها و برندهای بسیار متنوعی از قندان در بازار وجود دارد؛ برای آشنایی با انواع مدل‌های مختلف و انتخاب بهترین‌ها با ما همراه باشید:

انواع قندان و قیمت آن‌ها

قندان بلور پیرلس مدل آکوامارین

اگر به دنبال زیباترین و بهترین طرح‌های قندان بلوری در بازار هستید، می‌توانید قندان بلور پیرلس مدل آکوامارین را انتخاب کنید. این محصول از جنس کریستال درجه یک تولید شده و به همین سبب بسیار شفاف است.
با طول ۱۱ و ارتفاع ۱۲.۵ سانتی‌متر در ابعاد استانداردی تولید می‌شود. این کریستال با کیفیت در برابر ضربه، خش، مواد شوینده بسیار قوی و حتی دمای بالا مقاومت می‌کند. کیفیت آن به حدی زیاد است که در ساختار آن هیچ خش و حبابی به چشم نمی‌خورد. قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای دارد و به همین سبب برای کادو دادن می‌تواند گزینه منحصر به فردی باشد.

قندان بلور سلتیک

یکی از بی‌نظیرترین قندان‌های موجود در بازار، مدل بلور سلتیک است. این ظروف مناسب استفاده برای پذیرایی هستند، چرا که از نظر طراحی، شفافیت و سطح کیفیت رقیب ندارند. ارتفاع این ظروف ۵.۵ سانتی‌متر و قطر دهانه آن‌ها ۱۲ سانتی‌متر است. امروزه هنگام خرید به زیبایی و ظاهر ظروف توجه می‌شود، به همین سبب مدل بلور سلتیک یکی از پرفروش‌ترین‌ها شناخته می‌شود.
این مدل توسط شرکت والترگلس با بلور درجه یک به تولید می‌رسد. در عین شفافیت و سادگی، زیبایی بسیار بالایی دارد. در کنار این ظرف می‌توانید پیش دستی، فنجان، پیاله، شیرینی خوری، شکلات خوری، میوه خوری، آجیل خوری، گل و گلدان آن را نیز ست تهیه کنید.

انواع قندان و قیمت آن‌ها

قندان چینی در دار طرح پروانه ریما

چینی یکی از متریال‌های بسیار پرطرفدار برای ظروف پذیرایی است. زیبایی ظروف پذیرایی چینی باعث شده تا افراد زیادی این متریال را انتخاب کنند. البته رنگ و طرح روی ظروف نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول از جنس چینی درجه یک و با ارتفاع ۱۰.۵ سانتی‌متر تولید می‌شود.
قطر دهانه آن ۱۳ سانتی‌متر است و به راحتی می‌توانید از داخل ظرف قند بردارید. شرکت ریما یکی از تولید کنندگان شناخته شده در زمینه تولید ظروف پذیرایی است. قندان‌های دسته‌دار تولیدی این شرکت طراحی فوق‌العاده زیبایی دارند. وجود طرح پروانه در قسمت بدنه ظرف و ترکیب دو رنگ طلایی و سفید برای طراحی آن باعث جلب توجه مشتری می‌شود.
ظرافت طراحی، زیبایی طرح، کیفیت بالای جنس و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت این ظروف مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. حتی می‌توانید سرویس صبحانه خوری و سرویس پذیرایی کامل این طرح را از شرکت دیباگران با مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید.

انواع قندان و قیمت آن‌ها

قندان چینی نسترن مدل هتلی

معمولاً قندان‌هایی که برای پذیرایی در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند جذاب‌تر، زیباتر و مدرن‌تر از مدل‌هایی است که در مکان‌های عمومی و یا هتل به کار می‌روند. با این حال در رستوران و هتل‌ها که بیشتر از سادگی تبعیت می‌کنند سعی بر این است که از رنگهای سفید و یا بدون طرح استفاده شود تا نظم و ترتیب بیشتری به ظاهر محیط ببخشد.
قندان مدل نسترن طراحی فوق‌العاده ساده اما دلربا و زیبایی دارد. ارتفاع این ظرف ۹.۵ سانتی‌متر و دارای قطر ۹ سانتی‌متر است. به راحتی می‌توانید توسط ماشین ظرفشویی بدون هیچ نگرانی بابت شکستگی یا تغییر رنگ، این ظرف را شست و شو دهید. طراحی خاص این ظرف باعث شده تا از آن برای نگهداری توت، کشمش و حتی تنقلات دیگر نیز استفاده کنند.

انواع قندان و قیمت آن‌ها

قندان کریستال ولکانو پیرلس

هنگام خرید قندان و دیگر ظروف پذیرایی، رنگ یکی از متریال‌هایی است که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. مدل کریستال ولکانو در دو رنگ مختلف روانه بازار می‌شود. این ظرف برای نگهداری قند، شکلات، تنقلات، نبات، کشمش و حتی گاهی آجیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دو رنگ شفاف و شامپاینی این ظرف محبوبیت آن را بیشتر می‌کند. با وزن خالص ۶۰۰ گرم یکی از مدل‌های سبک و با کیفیت است. برخلاف بسیاری از متریال‌های موجود در بازار می‌توانید توسط ماشین ظرفشویی آن را شستشو دهید.
تلفیق مدل، طراحی، رنگ و کیفیت محبوبیت این ظروف را بیشتر می‌کند. ظروف تولید شده توسط شرکت پیرلس نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار شفافیت بسیار بالاتری دارد. هم اکنون آجیل خوری، میوه‌خوری، پیش دستی، شیرینی خوری، فنجان و شکلات خوری این ظروف در فروشگاه دیباگران عرضه می‌شود.

راهنمای انتخاب قندان

برای خرید هر محصولی به ویژه ظروف سرو و پذیرایی حتماً باید نکاتی را مورد توجه قرار داد که قندان نیز از این قاعده مستثنی نیست. ازآنجایی که این محصول در محیط‌های مختلفی مانند منزل، شرکت، اداره، رستوران، هتل و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد، تولیدکنندگان نیز این محصول کاربردی را در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌کنند. ما در این بخش به‌ منظور ایجاد سهولت در فرایند تهیه محصول مورد نظرتان، مواردی را ذکر می‌کنیم تا بهترین ظرف قندان را تهیه و از آن استفاده کنید.

جنس

برای ساخت انواع قندان از متریال‌های مختلف مس، چوب، بلور، چینی، فلز، سرامیک و حتی سفال استفاده می‌کنند. انتخاب یک متریال مناسب باید با در نظر گرفتن نوع کاربری و میزان سرمایه شما برای خرید باشد. اگر برای استفاده روزمره این محصول انتخاب شماست، پس متریال‌هایی را برگزینید که در برابر ضربه، مقاومت بالاتری دارند. همچنین اگر برای پذیرایی از میهمان می‌خواهید از این محصول استفاده کنید، توصیه میشور ظرف قند باکلاس وشیک تهیه فرمایید.

مدل

مدل‌های بسیار متنوعی از این ظروف هم اکنون در بازار وجود دارد. با توجه به پیشرفت علم، طراحی ظروف پذیرایی نیز بسیار شیک‌تر صورت می‌گیرد. اگرچه برخی از مدل‌ها بسیار زیبا طراحی شده‌اند؛ اما باید به راحتی استفاده از آن‌ها نیز توجه داشت. درب این ظروف باید به گونه‌ای باشد که بتوانید به راحتی آن را بردارید.

ابعاد

ابعاد یا اندازه این ظرف مهم‌ترین معیاری است که قطعاً کمتر کسی به آن توجه دارد. برای خانواده‌های پرجمعیت می‌توانید مدل‌هایی با سایز بزرگتر را انتخاب کنید. البته اندازه پایه، قطر دهانه و در نتیجه ابعاد کلی باید استاندارد باشد. نوع مدل این ظروف نیز روی ابعاد آنها تاثیر دارد.

جمع‌ بندی

استفاده از قندان در کنار استکان چای بسیار مرسوم است. این ظرف به‌ صورت روزمره و مداوم در تمامی مکان‌ها استفاده می‌شوند. وجود تنوع بسیار بالایی از مدل‌های مختلف این ظروف باعث شده تا کاربران هنگام خرید حساسیت نشان دهند. شما نیز برای انتخاب بهترین سرویس پذیرایی باید تمامی نکات خرید را به خاطر بسپارید.
مجموعه دیباگران معتبرترین شرکتی است که می‌توانید تمامی ظروف پذیرایی ساخت شرکت‌های معتبر را از این مجموعه به‌صورت آنلاین تهیه کنید. با مراجعه به فروشگاه آنلاین این شرکت، می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و فقط با چند کلیک، محصول آشپزخانه خود را به قیمتی مناسب تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *