دیباگران » خرید بهترین ظرف میوه خوری
خرید بهترین ظرف میوه خوری

خرید بهترین ظرف میوه خوری

کدام میوه خوری را انتخاب می‌کنید؟

خانم‌های خانه‌دار همیشه سعی دارند تا بهترین و مرغوب ترین وسایل آشپزخانه به ویژه ظروف پذیرایی و آشپزی را  تهیه کنند. ظرف میوه خوری از آن دسته اقلامی است که در مدل‌های متنوعی در بازار موجود بوده و علت آن هم سلایق گوناگون و نوع دکوراسیون متفاوت هر خانه است. در این مطلب ما قصد داریم رایج ترین انواع ظروف میوه خوری را به شما عزیزان معرفی نماییم. برای آشنایی با انواع مختلف این ظروف تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بررسی طرح‌ها و جنس‌های ظروف میوه خوری

همانطور که می‌دانید ظروف پذیرایی و همچنین لوازم مورد استفاده درون آشپزخانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. ظرف‌های میوه خوری نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شوند. فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه نیز هر ساله انواع مختلفی از جدید ترین و شیک‌ترین مدل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید یک خرید رضایت بخش را مطابق با میل و سلیقه خودتان تجربه کنید. از طرفی یک آشپزخانه زیبا و در عین حال کاربردی را برای تهیه خوش طعم ترین غذاها و دسر‌ها فراهم کنید.
همان طور که گفتیم تنوع طرح در بازار لوازم آشپزخانه بسیار بالا است که با توجه به نیاز مشتری، مُد روز و سلیقه افراد تولید و روانه بازار می‌شود. در زیر به معرفی برخی از محبوب ترین این ظروف خواهیم پرداخت:

ظروف چوبی

استفاده از ظروف چوبی احساس خاصی به افراد می‌بخشد احساسی مانند بودن در طبیعت. سبدهای میوه معمولاً از چوب بامبو یا چوب روغنی ساخته می‌شوند. برخی از سبدهای میوه دارای دسته‌های چرمی، پارچه‌ای و غیره هستند که به آنها جذابیت و زیبایی خاصی می‌بخشد.

میوه خوری شیشه‌ای

کاسه‌های شفاف و شیشه‌ای برای نمایش هر چه بیشتر رنگ‌ میوه‌ها بسیار مناسب‌اند و معمولاً در انواع و اشکال مختلفی در بازار پیدا می‌شوند؛ مدل‌هایی مانند کاسه‌های پایه‌دار و بدون پایه، کاسه‌های گود با اشکال متنوع و سایر مدلها…

میوه خوری سرامیکی

همان‌طور که می‌دانید به‌صورت کلی ظروف چینی دارای رنگ و لعاب بسیار زیبایی هستند و استفاده از آن‌ها حال و هوای خوبی را به مخاطب القاء می‌کند. همچنین برای سرو انواع میوه بسیار محبوب اند. این نوع ظروف می‌توانند شکل‌ها و طرح‌های منحصر به فردی داشته باشند و به میز پذیرایی شما جذابیت زیادی ببخشند.

ظرف میوه خوری فلزی

یک مدل دیگر نیز ظروف فلزی هستند که این مورد میوه خوری نیز برای پذیرایی از میهمان‌ها و استفاده خودتان بسیار مناسب است. مدل‌های فلزی معمولا از جنس‌هایی مانند استیل ضد زنگ، مس یا برنج ساخته می‌شوند. ظروف فلزی در طی زمان‌های طولانی مجلل بودن خود را حفظ کرده‌اند و انرژی که به افراد منتقل می‌کنند مثبت است.

ظرف میوه خوری پلاستیکی

ظروف میوه خوری پلاستیکی هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف بیرون بر بسیار مناسب اند. این نوع ظروف سَبُک، قابل شستشو و مقرون به صرفه هستند. امروزه این نوع ظروف در طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و متنوعی تولید می‌شوند.

ظروف دست ساز

همچنین انواع این ظروف به صورت سفارشی و دست ساز نیز تولید می‌شوند که دارای طرح‌ها و جنس‌های مختلفی هستند. مانند ظروف فیروزه کوب، سرامیکی، میناکاری شده، سفالی، لعابی و غیره. مهم‌ترین نکته این است که ظروف میوه خوری برای پذیرایی باید با سَبک و تزئینات دکوراسیون داخلی محیط پذیرایی شما هماهنگی داشته باشند و ظاهر بی‌نقصی به میز پذیرایی شما ببخشد.

نکات مهم در انتخاب سایز ظرف های میوه خوری

همان طور که می‌دانید یکی از نکات مهم در انتخاب ظروف میوه خوری سایز آن است که این موضوع نیز به تعداد افراد، نوع استفاده و جنس ظرف بر می‌گردد. برای مثال اینکه نوع استفاده شما روزانه باشد یا تنها برای مواقع به خصوص باشد در انتخاب اندازه ظرف نقش دارد. زیرا بیشتر برای استفاده روزانه به تعداد افراد خانواده دقت می‌شود حال آنکه برای انتخاب ظرف برای مهمانی‌ها این موضوع به مجموع تعداد میهمان‌ها و خود میزبان بر می‌گردد.

از طرفی باید بگوییم که انتخاب ابعاد این ظروف بسته به این که چه نوع میوه‌ای قرار است در آن سرو شود نیز متغیر است. برای مثال اگر قصد دارید برخی از میوه‌های تابستانی مانند خربزه و هندوانه را سرو کنید حتما باید از ظرف بزرگتری استفاده نمایید. همچنین اگر قصد دارید تنوع میوه هایی که سرو می کنید بیشتر باشد باید ظرف بزرگتری تهیه نمایید تا تمام میوه ها در ظرف جا شود.

ممکن است فاکتورهای مهم برای خرید ظروف آشپزخانه برای هر شخص متفاوت باشد. با این حال متن فوق به توضیح نکات مهمی که در انتخاب سایز ظرف میوه‌خوری به ما کمک خواهند کرد پرداخته است. با توجه به این نکات کلی، سایز مناسب برای ظروف میوه خوری را می‌توانید آسان‌تر انتخاب کنید تا میوه‌ها به خوبی سرو شوند و ظاهر زیبا و منظمی را به میز شما ببخشند.

هنگام خرید میوه خوری باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

ما در این قسمت به بررسی نکات مهمی پرداختیم که شما هنگام خرید ظرف میوه خوری باید به آن‌ها دقت نمایید تا یک کالای مناسب با نیاز‌های خود و برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب نمایید.

این نکات عبارتند از:
  • مطمئن شوید که ظروف از متریال با کیفیت و مقاومی ساخته شده‌اند. این کار به شما کمک می‌کند تا یک ظرف با طول عمر مفید و استحکام مناسب انتخاب کنید. پس قبل از خرید حتما از جنس و کیفیت محصول مورد نظر مطمئن شوید.
  • به سایز و ظرفیت ظروف میوه خوری نیز باید دقت داشته باشید. مطمئن شوید که ظروف اندازه‌ای مناسب برای سرو میوه‌ها دارند. بسته به تعداد و اندازه میوه‌ها، ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.
  • طرح و رنگ ظروف در انتقال انرژی خوب بسیار موثر است؛ جلوه‌ی زیبا و خوب ظرف‌های پذیرایی در سرو میوه یک احساس مثبت در مهمانان ایجاد خواهد کرد. ظروفی را انتخاب کنید که ظاهری جذاب و زیبا دارند و با سلیقه شما همخوانی دارند، بعنوان مثال ظروف پایه دار برنجی یا چند طبقه می‌توانند حالتی مجلل و شاهانه به میز پذیرایی شما ببخشند.
  • از نظر ارگونومیک و راحتی در استفاده از آن‌ها باید بگوییم که ظروف سرو میوه‌ای بخرید که راحت در دست قرار بگیرد و استفاده از آنها آسان باشد. دستگیره‌ها و قسمت‌های دیگر ظروف باید طراحی صحیح و مناسبی داشته باشند تا استفاده از آنها برایتان سخت نباشد و اگر ظرف سنگین شد در حین پذیرایی ظرف از دستتان نیفتد.
  • مطمئن شوید که ظروف قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان را دارند. بررسی کنید که آیا می‌توانید آنها را به راحتی تمیز کنید و آیا میوه‌ها در آنها به صورت بهداشتی قرار می‌گیرند.
    قیمت ظروف نیز یکی از عوامل قابل توجه است. قبل از خرید، قیمت ظروف را با سایر برندها و مدل‌ها مقایسه کنید تا بهترین گزینه را با توجه به کیفیت و قیمت پیدا کنید.

سخن نهایی

در آخر بد نیست بدانید که فروشگاه اینترنتی دیباگران یکی از بهترین فروشندگان و عرضه‌کنندگان ظروف آشپزخانه است. ما در زمینه فروش محصولاتی همچون: ظروف سرو نوشیدنی، میوه خوری، ظروف سرو غذا، پخت‌وپز، ظروف پذیرایی، ابزار و تجهیزات آشپزخانه و اکسسوری منزل در بهترین برندهای روز جهان فعالیت داریم. با خرید از ما اطمینان خواهید داشت که ظروف اورجینال و با کیفیت عالی به دست‌تان خواهد رسید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *