دیباگران » خرید بهترین ظرف پذیرایی
خرید بهترین ظرف پذیرایی
خرید بهترین ظرف پذیرایی

خرید بهترین ظرف پذیرایی

7 نکته مهم برای خرید بهترین ظرف پذیرایی

اگر قصد دارید لوازم آشپزخانه خود را تغییر دهید و یا ظروف جدیدی برای پذیرایی از مهمان‌های خود تهیه نمایید این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به نکاتی طلایی در رابطه با خرید بهترین ظرف پذیرایی بپردازیم. پس اگر شما هم می‌خواهید نحوه خرید بهترین ظروف پذیرایی را بدانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید:

استفاده از ظروف لوکس پذیرایی در چیدمان منزل

از عناصر مهم یک آشپزخانه منحصر به فرد استفاده از ظروف لوکس پذیرایی در چیدمان و دکوراسیون داخلی آن است. همان طور که می‌دانید برخی از این ظروف علاوه بر کاربرد اصلی خود، به عنوان اشیای دکوراتیو نیز در منزل ما استفاده می‌شوند. پس بسیار مهم است که این نوع ظروف را بشناسیم و کاربرد هر کدام را بدانیم.

بهترین ظرف های پذیرایی چه ویژگی‌هایی دارند

شما می‌توانید برای شیک بودن دکوراسیون آشپزخانه خود از ظروفی با متریال شیشه، برنج، استیل، مس، نقره و یا غیره استفاده کنید. تقریبا می‌توان گفت بیشتر ظروف پذیرایی امکان استفاده به عنوان یک دکوری شیک را نیز دارند.

نکته ای که قبل از خرید ظرف پذیرایی باید مورد توجه قرار دهید فرم کلی ظرف، رنگ و طرح آن می‌باشد، شما همچنین باید به همخوانی رنگ و طرح ظرف با محیطی که قصد دارید از ظرف در آنجا استفاده کنید دقت نمایید. زیرا نور، رنگ و شکل ظاهری محیط بر زیبایی ظرف شما تاثیر بسزایی می‌گذارد و بلاعکس.

1- استفاده از ظروف بلور

همان طور که همه ما می دانیم شیشه یکی از اصلی ترین متریال ها برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل است. عموما از ظروف شیشه ای به عنوان یک المان دکوری در موسسات تجاری، منازل و ادارات استفاده می شود. شما می توانید به راحتی از ظروف شیشه ای در کنار چوب، سفال، سرامیک و غیره نیز استفاده کنید. همچنین در بازار ظروفی هستند که با ترکیب دو عنصر مانند شیشه و فلز، شیشه و چوب ساخته شده اند که استفاده از آنها برای دکور منزل خالی از لطف نیست.

2- استفاده از ظروف پذیرایی لوکس استیل

همه ما حداقل یک ظرف استیل در منزل خود داریم، ظروف استیل به دلیل مقاومت و ماندگاری بالا و همچنین خاصیت ضد زنگ گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت به شمار می‌آیند. در حال حاضر با ترکیب استیل در کنار چینی و شیشه ما شاهد حضور ظروف بسیار زیبا و منحصر به فردی برای استفاده به عنوان یک شی‌ء دکوری هستیم.

3- ظروف سرامیکی

از ورود ظروف سرامیکی به بازار لوازم آشپزخانه زمان زیادی نمی گذرد ولی به خوبی توانسته جای خود را درآشپزخانه های ایرانی باز کند. این ظروف دارای طرح های بسیاری است که از میان آنها ظروفی که ترکیبی از چوب بامبو و سرامیک دارند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. پس اگر به دنبال ظروف لوکس پذیرایی می گردید چوب و سرامیک را هم در نظر داشته باشید زیرا ترکیبی بسیار زیبا و منحصر دارد و قطعا فضای خانه شما را تغییر می‌دهد.

4- ظروف پذیرای مسی

هر چند مدت زیادی بود که از این ظروف استفاده نمی‌شد اما در سال‌های اخیر مجداد ظروف مسی به محبوبت ویژه ای رسید و توانست جایگاه خوبی به خصوص برای فضاهایی با سبک سنتی پیدا کند. شاید مورد توجه قرار گرفتن این ظروف بیشتر به دلیل وجود املاحی چون روی در آن باشد که قطعا برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی نیز از این ظروف بیشتر به دلیل جنبه دکوراتیو آن استفاده می‌کنند که قطعا انتخاب بی نظیری است.

5- ظروف پذیرایی برنجی

این نوع ظروف همیشه طرفداران خاص خود را دارند و می توانند یک دکوری فوق العاده برای میز پذیرایی و یا بخشی از خانه شما باشند. هر چند قیمت ظروف پذیرایی برنجی کمی بالا است اما همیشه مورد توجه بوده و مخاطبین بسیاری دارد.

6- ظروف چوبی

چوب یک عنصر طبیعی است که تقریبا همه افراد آن را دوست دارند از همین رو استفاده از آن را به نوعی منبع آرامش و نزدیکی به طبیعت می دانند. در گذشته از ظروف چوبی استفاده های بسیاری می شد اما رفته رفته این نوع ظروف جای خود را به ظروف چینی و کریستال دادند. اما در حال حاضر دوباره به عرصه لوازم آشپزخانه و دکوراتیو منزل برگشتند و اتفاقا مورد استقبال بی‌نظیری نیز قرار گرفتند. شما می توانید به یک ظرف لوکس پذیرایی از آنها استفاده کنید.

7- ظروف کریستال

خب نوبتی هم که باشد باید برسیم به ظروف لوکس پذیرایی کریستال که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. کریستال از آن دسته ظروف است که بیشتر برای مجالس مهمانی و یا پذیرایی از افراد ویژه کاربرد دارد. ظروف کریستال بسیار خوش تراش تر از شیشه یا بلور بوده و دارای درخشندگی و شفافیت فوق العاده‌ای می‌باشند.

در بالا به برخی از ظروف پذیرایی که عموما از آنها به عنوان دکوری نیز استفاده می‌کنند اشاره کردیم. از نکات مهمی که می‌تواند در خرید ظروف پذیرایی به شما عزیزان کمک کند موضوع انتخاب متریال اصلی محصول و رنگ و نور آن است. در بالا ما انواع بهترین ظرف پذیرایی را به شما عزیزان معرفی کردیم تا تجربه خوبی از خرید خود داشته باشید.

بهترین ظرف پذیرایی را از کجا بخریم؟

تقریبا همه ما می‌دانیم که بورس لوازم آشپزخانه بازار شوش است با این حال دسترسی به این لوکیشن برای همه افراد امکان پذیر نیست. از همین رو برخی از فروشندگان و وارد کنندگان مطرح این حوزه با ورود به بستر اینترنت زمینه کار خود را گسترده کرده اند.

اگر شما هم از خودتان می پرسید که برای خرید بهترین ظروف پذیرایی باید به کجا مراجعه کنم، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت های معتبر در زمینه ارائه لوازم آشپزخانه سر بزنید. یکی از این وبسایت ها که جزء بهترین فروشگاه های بازار شوش است و در حال حاضر محصولات خود را در بستر اینترنت به مشتریان خود ارائه می کند مجموعه دیباگران است.

این مجموعه با تجربه 30 سال فعالیت در حوزه واردات و فروش لوازم آشپزخانه و با ورود به بستر اینترنت توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این مجموعه در حال حاضر ارائه دهنده انواع وسایل آشپزخانه اعم از ظروف سرو غذا، سرو نوشیدنی، تجهیزات و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز، اکسسوری و غیره می باشد. از بهترین امکانات این مجموعه نیز می‌توانیم به فروش اقساطی، مشاوره رایگان، ضمانت نامه سلامت کالا، قابلیت مرجوعی در صورت مغایرت با سلیقه مشتری و یا وجود ایراد فنی در کالا اشاره کنیم.

مجموعه دیباگران در تلاش است تا بهترین کیفیت موجود در بازار را با نازلترین قیمت ممکن به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. در صورتی که قصد دارید از محصولات متنوع این مجموعه دیدن کنید به آدرس سایت www.dibagaran.com  مراجعه نمایید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 55062512 021 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *