دیباگران » خرید بهترین پارچ و لیوان
خرید بهترین پارچ و لیوان
خرید بهترین پارچ و لیوان

خرید بهترین پارچ و لیوان

خرید بهترین پارچ و لیوان

همان طور که می‌دانید یکی از ظروف اساسی برای پذیرایی و حتی استفاده روزمره لیوان است. پارچ و لیوان هر دو لوازم کاربردی در میز سرو غذا هستند که از گذشته های دور تا امروز طرفداران خود را از دست نداده اند.

از همین رو روز به روز بر طرفداران این ست جذاب اضافه شده و به همین خاطر ما شاهد تنوع بالایی از متریال، مدل و رنگ در تولید این محصولات هستیم. این ست جذاب در فصول گرم سال به دلیل نیاز مکرر به نوشیدنی‌های خنک مانند آب، شربت و نوشابه محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

همان طور که می‌دانید از گذشته تا به امروز، انواع ظروف آب خوری بر اساس صنعت مد، دست خوش تغییرات فراوانی بوده و دارای طرح و مدل‌های گوناگونی در بازار است. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم به بررسی انواع پارچ و لیوان، میزان کیفیت و برخی مدل‌های آن اشاره کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید:

نکات قابل توجه هنگام خرید پارچ و لیوان

برای خرید یک ست پارچ و لیوان شیک و جذاب، شما باید به مواردی که در این بخش از متن می‌خواهیم به شما ارائه دهیم، توجه کنید. ست آب خوری در مدل‌های جدید، گزینه مناسبی برای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد است. انتخاب یک ست آب خوری که دارای شفافیت و درخشندگی خاصی است، باعث می‌شود میز پذیرایی شما زیبا تر از هر وقتی به نظر برسد و از طرفی سبب جلب توجه میهمانان نیز خواهد شد. ‌در این‌جا می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که توجه به آن‌ها امری ضروری در خرید یک ست جذاب و با کیفیت، به شمار می‌رود. برخی از این نکات عبارت است از:

توجه به جنس ست آب خوری:

توجه داشته باشید قبل از تهیه پارچ و لیوان نسبت به بالا بودن کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. از آنجایی که این محصولات با متریال‌های متفاوتی تولید می‌شوند شما باید نسبت به شناخت هر کدام از آن ها اقدام کنید برای مثال کریستال اصل را از تقلبی آن بشناسید و یا سرامیک با کیفیت را از سرامیک بی‌کیفیت تشخیص دهید.

برای اطمینان از اصل بودن محصولات و بالا بودن کیفیت آنها بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و ترجیحا از برندهای شناخته شده خرید خود را انجام دهید. برای مثال برخی از برند‌های ترکیه‌ای در بازار هستند که از کیفیت بالایی برخودارند که از جمله این برندها می‌توانیم به برند معروف پاشا باغچه اشاره کنیم.

این کمپانی بیشتر به تولید ظروف کریستال و بلور پرداخته است و اگر قصد تهیه آب خوری با دیگر متریال‌ها را دارید بهتر است قبل از خرید بهترین برندها و معتبر ترین نمایندگی‌های توزیع انها را پیدا کنید.

توجه به نوع طراحی ست پارچ و لیوان:

نکته مهم بعدی، توجه به نوع طراحی محصول است. شما باید با توجه به نوع دکوراسیون خود اقدام به خرید ست آب خوری کنید. امروزه مدل‌های مختلفی از ست پارچ و لیوان در بازار وجود دارد که هریک با توجه به نوع سلیقه و بودجه شما کیفیت و طراحی متفاوتی دارد. انتخاب یک ست که دارای زیبایی خاص و مهمان پسندانه باشد، امر مهمی در میزان جذابیت میز پذیرایی شما به شمار می‌رود. بنابراین سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که با طراحی دکوراسیون منزلتان هماهنگی لازم را داشته باشد.

انتخاب پارچ درب‌دار یا بدون درب:

همان‌طور که می‌دانید، در اغلب ست‌های آب خوری پارچ‌ها یا درب‌دار هستند و یا بدون درب. به طور کلی انتخاب هریک از این مدل‌ها به نوع سلیقه شما بستگی دارد و این انتخاب کاملا شخصی است. جنس این درب بسته به نوع پارچ، پلاستیکی، شیشه‌ای، چینی، کریستال و… است. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان از بین این مدل‌ها مدلی را که می‌پسندید انتخاب کنید.

توجه به تعداد مناسب:

انتخاب این موضوع نیز بستگی به میزان استفاده شما دارد. به صورت کلی اگر تعداد مهمان‌های شما زیاد است و از آن دسته افرادی هستید که جشن‌ و مراسمات زیادی دارید، باید از ست‌های آب خوری در تعداد مناسب خریداری کنید که در مراسمات خود با مشکل کمبود ظرف مواجه نشوید.

انواع ست پارچ و لیوان

همان‌طور که بیان شد ست آب خوری از لحاظ جنس، انواع مختلفی در بازار دارد. به دلیل وجود همین تنوع دست شما در خرید بازتر خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی هر مدلی را که می‌پسندید انتخاب کنید. در این‌جا می‌خواهیم به بررسی تعدادی از این مدل‌ها بپردازیم تا شما در هنگام خرید ست، راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

ست چینی:

اغلب شما در بازار ست‌های چینی را مشاهده کرده‌اید. این ست‌ها انواع مختلفی از ظروف پذیرایی را در برمی‌گیرند. شما نیز می‌توانید از پارچ‌های چینی جهت پذیرایی میهمانان استفاده کنید. این محصول از کیفیت خوبی برخودار است، اما از آنجایی که شکننده است به هرحال نیاز به مراقبت دارد. معمولا کاربران از این ظروف در میهمانی‌ها استفاده می‌کنند اما در برخی مواقع ممکن است بانوان این محصول را در دکور آشپزخانه خود قرار دهند.

ست شیشه‌ای:

ست‌های شیشه‌ای به دلیل برخوداری از ویژگی‌ مهمی که اغلب مورد پسند خانم‌های ایرانی است، طرفداران زیادی دارد. این ویژگی همان براق بودن و شفافیت است. از آن‌جایی که شفافیت ظروف دارای محبوبیت خاصی است، در زیبایی میز پذیرایی نیز تاثیر به‌سزایی دارد.

ست بلور:

یکی دیگر از اجناسی که در زیبایی میز شما تاثیرگذار است، خرید ست‌های بلور است. توجه داشته باشید که جنس بلور با کریستال متفاوت است. برای تشخیص این دو جنس ما در این‌جا نکاتی را ذکر می‌کنیم که با مطالعه آن می‌توانید به راحتی این دو را تشخیص دهید.
•اجناس کریستالی در مقایسه با بلور، وزن سنگین‌تری دارند. البته توجه به ضخامت و حجم ظرف نیز در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است.
•محصولات شیشه‌ای یا همان بلور، هر اندازه که از کیفیت بالایی برخوذار باشند، در صورتی که ضخامت زیادی داشته باشند از شفافیت خاصی برخودار نیستند اما در عوض محصولات کریستال چه آن ظروفی که نازک هستند و چه ظروفی که ضخیم هستند، دارای شفافیت خاصی هستند که با چشم به راحتی قابل دیدن است.
•یکی دیگر از راه‌های تشخیص این دو جنس، با ضربه زدن بر روی آن مشخص می‌شود. به گونه‌ای که اگر به روی یک پارچ کریستال ضربه بزنید صدای زنگوله مانندی به گوش می‌خورد که علت آن سربی است که هنگام ساخت محصولات کریستال به کار می‌رود. اما اجناس بلور این صدا را ندارند.

مرجع مناسب و معتبر

ازجمله دغدغه‌های مهم افراد که به وفور مشاهده می‌شود، یافتن مرجعی مناسب برای خرید انواع محصولات آشپزخانه است. دلیل این دغدغه، وجود محصولات تقلبی در بازار است که خرید آن‌ها فقط موجب هدر رفتن هزینه می‌شود. ما در فروشگاه دیباگران محصولات بهترین برندها در رنگبندی‌های مختلف را در اختیار شما کاربران قرار داده‌ایم تا قادر به‌خرید محصولاتی با کیفیت و در عین‌حال ارزان قیمت باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا نکاتی را جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان در مورد خرید بهترین ست پارچ و لیوان به شما عزیزان ارائه دهیم. شما می‌توانید برای تهیه انواع ظروف سرو نوشیدنی و دیگر لوازم پذیرایی به سایت دیباگران مراجعه کرده و با توجه به نیاز و بودجه خود محصول مورد نظر را به راحت ترین شکل ممکن تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.
در مجموعه ما همچنین محصولات با کیفیتی از برند‌های معروف نظیر پاشا باغچه که در بالا به آن اشاره شد، به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با اطمینان کامل در این فروشگاه معتبر، سفارش خود را ثبت کنید. ویژگی‌های مهم دیگر این مجموعه دارا بودن ضمانت اصل بودن کالا، قابلیت بازگشت محصول، خرید به صورت نقد یا اقساط و همچنین تک و عمده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *