دیباگران » راهنمای انتخاب و خرید آبچکان
راهنمای انتخاب و خرید آبچکان

راهنمای انتخاب و خرید آبچکان

راهنمای انتخاب و خرید آبچکان

داشتن یک آشپزخانه‌ منظم و تمیز از ایده‌آل های خانم‌های خانه دار است، حال برای نظم دادن ظروف از وسایل مختلفی استفاده می‌کنند. ظروفی که شست و شو داده می‌شوند برای خشک شدن باید در یک مکان مناسبی قرار بگیرند. آبچگان یکی از لوازم بسیار مهم مورد استفاده در آشپزخانه است.

از این لوازم برای خشک کردن ظروف بعد از شستشو می‌توان استفاده کرد. اگر شما هم برای خشک کردن ظروف نیاز به یک قفسه خشک کن ظروف مناسب دارید، باید به راهنمای انتخاب آبچکان توجه داشته باشید. بر اساس این راهنما می‌توانید بهترین قفسه‌های ظروف را با کیفیت دلخواه تهیه کنید. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

راهنمای انتخاب و خرید آبچکان

انواع آبچکان

آبچکان از جمله لوازم بسیار پرکاربرد در آشپزخانه است. این وسایل خود در انواع و مدل‌های مختلفی استفاده می‌شوند. از پرکاربردترین مدل‌های آبچکان می‌توان به مدل توکار اشاره داشت. مدل‌های توکار معمولاً در داخل کابینت قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های مهم مدل‌های توکار می‌توان به عدم اشغال فضای آشپزخانه اشاره کرد. این مدل در ظرفیت و اشکال بسیار متنوعی به تولید می‌رسند.

مدل‌های توکار با نام مدل داخل کابینت یا ریلی نیز شهرت دارند. این مدل‌ها قابل حرکت هستند و معمولاً روی ریل‌های مخصوصی سوار شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی همانند یک کشو آنها را حرکت دهید.

مدل ایستاده

مدل‌های ایستاده یکی از مطرح‌ترین و پرکاربردترین قفسه‌های ظروف موجود در بازار هستند. این مدل‌ها همانطور که از نام آنها پیداست، به صورت ایستاده روی سینک یا کابینت نصب می‌شوند.

مدل دیواری

مدل دیواری یکی از مدل‌های پرکاربرد در بسیاری از آشپزخانه‌ها است. همانطور که از نام آن پیداست این مدل روی دیوار قرار می‌گیرد و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. این مدل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. این قفسه روی دیوار قرار می‌گیرد و در سایزهای متنوعی نیز به تولید می‌رسد. این خشک کن‌های ظروف طراحی بسیار ساده و نصب راحتی دارند.

بهترین مدل‌های آبچکان

این محصولات در مدل‌های گوناگونی طراحی می‌شوند که مدل رومیزی و تاشو ازجمله پرطرفدارترین‌ها به‌حساب می‌روند. افراد با درنظر داشتن نوع چینش آشپزخانه و سلیقه خود می‌توانند محصول مناسبی انتخاب نمایند. در ادامه این دو مدل کاربردی شرح داده می‌شوند.

راهنمای انتخاب و خرید آبچکان

مدل رومیزی

مدل‌های رومیزی یکی از پرطرفدارترین مدل این محصول مورد استفاده در آشپزخانه هستند. می‌توانید برای آشپزخانه‌های کوچک یا در داخل کمد آشپزخانه از این مدل‌های محبوب استفاده کنید. این مدل‌ها معمولاً در متریال‌های فلزی، پلاستیکی و حتی چوبی به تولید می‌رسند. می‌توانید مدل‌های رومیزی را در شکل‌های یک طبقه، دو طبقه و یا بیشتر انتخاب کنید. مدل‌های رومیزی در ابعاد کوچکی طراحی می‌شوند و در مقایسه با دیگر مدل‌ها دارای ظرفیت کمتری هستند.

مدل تاشو

مدل‌های تاشو شامل قفسه‌های خشک کننده مخصوصی هستند که قابلیت تا شدن دارند. به جرات می‌توان گفت یکی از زیباترین، مدرن‌ترین و جدیدترین طرح‌ها، همین مدل تاشو است. پس از اینکه ظروف شما خشک شد و آنها را از داخل قفسه جمع کردید، می‌توانید به راحتی قفسه را به حالت تاشو جمع کرده و در یک فضایی قرار دهید.

قیمت آبچکان

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید قفسه خشک کن ظروف باید به آن توجه کرد، بررسی قیمت است. بد نیست بدانید تمامی مدل‌های مختلف آبچکان طراحی مدرن و زیبایی دارند. مدل‌های نسل جدید این محصولات قطعاً با کیفیت بهتر، مشخصات و ویژگی‌های بیشتر و زیبایی منحصر به فرد‌تر روانه بازار می‌شوند. همین ویژگی‌ها به عنوان یک شاخص مهم روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند.

البته پارامترهایی نظیر ابعاد، مدل، سطح کیفیت، برند، جنس و میزان تقاضای بازار نیز برای تعیین قیمت بی‌‌تاثیر نیستند. اگر شما عزیزان به دنبال خرید اقتصادی هستید، می‌توانید از شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. در صورت دسترسی به یک مجموعه معتبر نظیر شرکت دیباگران به بهترین مدل‌های این محصولات دسترسی پیدا می‌کنید. مدل‌هایی نظیر رومیزی فلزی دو طبقه ریور که در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود، در دیباگران بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر مراکز فروش است.

راهنمای خرید آبچکان

امروزه این محصول کاربردی در آشپزخانه نقش مهمی ایفا می‌کند. برای خشک کردن ظروف، حفظ بهداشت و همچنین نظم دهی به آشپزخانه نیاز به این محصول است. شما کاربران عزیز برای خرید بهترین محصول بازار باید پارامترهایی را مورد توجه قرار دهید.

اولین و مهم‌ترین پارامتر انتخاب چنین محصولاتی توجه به مدل است. چرا که این وسیله در مدل‌های توکار، ایستاده، دیواری و رومیزی به تولید می‌رسد. به تناسب فضای آشپزخانه و طراحی آن می‌توانید مدل این محصول را نیز به راحتی انتخاب کنید.

ابعاد چنین محصولاتی را نیز باید در نظر قرار داد. برای انتخاب ابعاد نیز باید به اندازه سینک و فضای آشپزخانه توجه کرد. معمولاً هم برای خانواده‌های پرجمعیت باید مدل‌های بزرگتر انتخاب شوند. این ابعاد باید به گونه‌ای باشد که فضای زیادی را اشغال نکنند؛ پس انتخاب ساختار و شکل طراحی آن نیز مهم است.

۳ فاکتور طلایی برای انتخاب آبچکان

یکی از نکات مهم خرید توجه به جنس است. هم اکنون می‌توانید این وسایل را در متریال‌های استیل، آلومینیوم و یا حتی پلاستیک تهیه کنید. مدل‌های استیل دوام بسیار بالایی دارند. مدل‌های آلومینیومی دارای وزن بسیار سبک و قیمت مقرون به صرفه هستند. اگر به یک مدل قابل حمل نیاز دارید، پس متریال‌های پلاستیکی را انتخاب کنید.

کیفیت ساخت این وسایل را باید در نظر گرفت. برای خرید هر محصولی کیفیت مهمترین پارامتری است که باید بررسی شود و در رابطه با این محصول باید گفت این وسیله نیز از این قائله مستثنی نیست. در صورتی که شرکت تولید کننده از مواد اولیه درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده کرده باشد، پس آن محصول در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و حتی ضربه مقاومت بالایی دارد.

برند یا شرکت تولید کننده از دیگر نکات مهم خرید این خشک کن‌های ظروف به شمار می‌رود. با وجود برندهای بسیار زیادی که در بازار در حال رقابت با یکدیگر هستند، شما به دنبال بهترین تولید کننده‌ای باشید که محصولاتی با کیفیت روانه بازار می‌کند.

نتیجه

برای نظم و ترتیب ظروف در آشپزخانه، پس از شستشو می‌توانید از یک آبچکان استفاده کنید. این وسیله نیز در سایز و مدل‌های بسیار متنوعی به تولید می‌رسد. شما باید بر اساس فضای آشپزخانه و محل قرارگیری یکی از مدل‌های مناسب این محصول را انتخاب کنید. هم اکنون شرکت‌های بسیاری بهترین مدل‌های این قفسه‌ها را برای خشک کردن ظروفبه تولید می‌رسانند.

شما کاربران عزیز می‌توانید بهترین مدل‌های مورد نیاز خود را با قیمت ارزان همین حالا از این شرکت معتبر تهیه کنید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیباگران پاسخگوی نیاز شما کاربران عزیز هستند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *