دیباگران » راهنمای خرید انواع جعبه دستمال کاغذی
جعبه دستمال کاغذی

راهنمای خرید انواع جعبه دستمال کاغذی

جزئیات مهم هستند؛ جعبه دستمال کاغذی، کوسن، گلدان و لوازم خانه این چنینی، کوچک اما تاثیر گذار هستند. برای چیدمان منزل و تزئین پذیرایی خانه جز لوازم دکوری بزرگ که بیشتر به چشم می‌آیند، لوازم کوچک هم باید مورد توجه واقع شوند.

جای دستمال کاغذی انواع مختلفی دارد که در اماکن و موقعیت‌های متفاوتی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال جا دستمالی که در خانه استفاده می‌شود، با نمونه‌هایی که در کافه و رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرند، فرق دارند.

ما در این مقاله قصد داریم انواع جای دستمال کاغذی را با کاربرد به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل و با اطمینان خرید جا دستمال کاغذی مناسب خود را بی دردسر و با آگاهی به معایب و مزایای هرکدام انجام دهید.

جعبه دستمال کاغذی

جای دستمال کاغذی در دو نوع جعبه‌ای و استند یا پایه است. جعبه دستمال کاغذی خود دو مدل مختلف دارد. مکعب مربع و مکعب مستطیل، بسته به سایز دستمال کاغذی شما می‌توانید یکی از این جعبه ها را انتخاب نمایید.

جعبه دستمال مکعب مستطیل گرچه یک شکل هندسی ساده‌ست. اما خلاقیت‌های بسیار زیادی در تولید و طراحی آن به خرج داده شده‌است. به عنوان مثال جنس، مدل، طرح، رنگ و حتی کاربری.

بررسی انواع جعبه دستمال کاغذی از نظر جنس

در ادامه انواع جعبه دستمال کاغذی معکب را از نظر جنس معرفی و هر کدام را با جزئیات کامل شرح خواهیم داد. تا شما با بررسی اطلاعات کامل و مقایسه ویژگی‌های هرکدام از جا دستمالی‌ها بتوانید محصول مناسب خود و هماهنگ با خانه و دیزاین منزل خود را پیدا و خریداری کنید.جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی چوبی

چوب به خاطر زیبایی و نقوش منحصر به فردی که دارد، برای ساخت انواع و اقسام لوازم خانه استفاده می‌شود. از آنجا که چوب را می‌توان به راحتی در اشکال و مدل‌های مختلف برید و به هم متصل کرد. جا دستمالی چوبی در مدل‌های متنوعی با چوب‌های مختلفی تولید می‌شود.

جعبه دستمال کاغذی پلاستیکی

جا دستمال کاغذی‌های پلاستیکی در انواع مختلفی وجود دارد، می‌تواند شفاف یا رنگی باشد. همانطور که گفتیم خلاقیت بسیار زیادی در ساخت جعبه دستمال کاغذی وجود دارد. جا دستمالی پلاستیکی می‌تواند در طرح‌های فانتزی و شیک یا ساده تولید شود.

جعبه دستمال کاغذیجعبه دستمال کاغذی فلزی

جای دستمال فلزی معمولا در طرح‌های خاص با حکاکی یا قلم کاری طراحی و تولید می‌شوند. جعبه دستمال کاغذی‌های فلزی معمولا به شکل مکعب مستطیل و برای دکور و با طرح خاص تزئینی ساخته می‌شوند.

جعبه دستمال کاغذی پارچه‌ای

ساختن جای دستمال کاغذی در خانه و با ابزار دم دستی کار ساده‌ای است. به همین خاطر جعبه‌های دستمال کاغذی از جنس پارچه با طراحی‌های زیبا و جالب برای دکور و استفاده شخصی طراحی و تولید می‌شوند.

جعبه دستمال کاغذی چرمی

از چرم نیز برای تولید جای دستمال کاغذی استفاده می‌شود. هم جعبه‌هایی از جنس پلاستیک یا چوب، با روکش چرم طراحی و تولید می‌شوند. هم جای دستمال کاغذی که صرفا از چرم و در مدل‌های جالب و خلاقانه ساخته می‌شوند.

جعبه دستمال کاغذی ترکیبی

بعضی از جای دستمال کاغذی‌ها نیز از ترکیب چند متریال باهم تولید می‌شوند. به عنوان مثال چوب و فلز که بیشتر محصولات دکوری، تزئینی و تجملی با این ترکیب ساخته می‌شود.

استند و پایه دستمال کاغذی

استند دستمال کاغذی دو نوع است. یکی پایه‌های بلند برای دستمال‌های حوله‌ای و دیگری استند‌های کوچک مناسب نگهداری دستمال کاغذی‌های از پیش تا شده شرکتی، در کافه‌ها و رستوران‌ها است. این استندها با استاندارد شرکتی برای استفاده یک نوع خاص از دستمال ساخته می‌شوند.

بررسی پایه‌ها و استندهای دستمال کاغذی از نظر جنس

استند دستمال کاغذی بیشتر مناسب استفاده در کافه‌ها و رستوران‌هاست. این استندها دستمال کاغذی‌های تاشده را در خود نگه می‌دارند و با متریال‌های متنوع و در اشکال مختلفی ساخته می‌شوند.

پایه‌های دستمال حوله‌ای در آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی قابل استفاده است. این پایه‌ها در مدل‌های متنوع و مختلفی تولید می‌شوند تا شما بتوانید بسته به سلیقه و سبک زندگی خود، خرید جا دستمال کاغذی خود را با خیال راحت و بدون دردسر انجام دهید.جعبه دستمال کاغذی

پایه و استند دستمال کاغذی چوبی

استندهای چوبی حس نوستالژیک و کلاسیکی دارند و طرح آنها معمولا همین سبک و اصالت را حفظ می‌کند. استند دستمال کاغذی چوبی در مدل‌های متنوع برای دستمال‌های تاشده به شکل مربع و یا مثلث طراحی و ساخته می‌شوند.

پایه دستمال کاغذی چوبی به خاطر حساسیت چوب نسبت به آب، بهتر است عایق بندی و در برابر رطوبت محافظت شده‌باشد. در غیر این صورت، در طولانی مدت آسیب خواهند دید.

استند دستمال کاغذی فلزی

خلاقیت در طراحی استند دستمال کاغذی فلزی بسیار زیاد است. این نوع استندها در مدل‌های متنوع که همگی به استفاده آسان اهمیت می‌دهند، تولید می‌شوند. فلز از مقاومت بالایی برخودار است به همین خاطر استفاده از آن در خانه و محل کار توصیه می‌شود زیرا در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است.

استند دستمال کاغذی پلاستیکی

برای سادگی استفاده و سبکی حمل و نقل، استندهای دستمال کاغذی پلاستیکی بسیار پرطرفدار هستند. این نوع جا دستمال کاغذی‌ها در مدل‌ها، اشکال و طرح‌های مختلف با کاربری‌های آسان طراحی و تولید می‌شوند.

استندهای دستمال کاغذی پلاستیکی به خاطر سادگی و مقاومت بالا در برابر آب، غالبا در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جای دستمال کاغذی چند کاره

جای دستمال کاغذی به خاطر آنکه در تمام خانه وجود دارد. برخی طراحان و سازندگان در تولید آنها خلاقیت به خرج داده و استفاده‌های زیادی از یک جا دستمالی می‌برند.

جعبه دستمال کاغذی نظم دهنده؛ یکی از نمونه‌های پرطرفدار از جای دستمال است که با چند بخش و جا برای ابزار و وسایل مختلف می‌تواند به عنوان نظم دهنده میز پذیرایی یا میز مطالعه استفاده شود.

ست جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله؛ معمولا در مهمانی‌ها و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست که از نظر جنس، مدل و طرح مشابه و هماهنگ هستند برای پذیرایی بسیار مناسب هستند.

راهنمای خرید جا دستمال کاغذی

خرید جا دستمالی مناسب، به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال؛ جنس، طرح، مورد مصرف و کاربرد که در متن بالا راجع‌ به آنها صحبت کردیم.

جعبه دستمال کاغذی مناسب دکوری

برای خانه‌های که با دقت و ظرافت دیزاین شده‌است. خرید جا دستمال کاغذی دکوری تصمیم مناسب‌تری است. جای دستمال کاغذی تزئینی از متریال درجه یک و با هدف زیبایی خانه و میز پذیرایی شما تولید می‌شوند.

جا دستمالی فلزی سه بعدی و قلم کاری یا جا دستمال کاغذی چوبی، خاتم کاری، منبت کاری که برای تزئین میز پذیرایی عالی هستند.

استفاده از جا دستمالی کنار سطل زباله ست، در مهمانی و برای پذیرایی بسیار مناسب است. این ست‌ها به خاطر هماهنگی جلوه پذیرایی شما را بیشتر و خانه شما را زیباتر خواهند کرد.

پایه دستمال حوله‌ای

دستمال حوله‌ای که در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حتی اتاق خواب استفاده می‌شود، نیازمند یک پایه مناسب است. پایه دستمال کاغذی برای آشپزخانه باید در برابر آب، روغن و حرارت مقاوم باشد زیرا این سه عامل همیشه در آشپزخانه‌ها یافت می‌شوند.

پایه دستمال حوله‌ای که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولا از جنس پلاستیک یا فلز است تا در برابر رطوبت مقاوم باشد. این نوع پایه‌ها هم به دیوار متصل می‌شوند، هم روی سطوح قرار می‌گیرند.

جمع بندی

اکسسوری منزل را می‌توان از فروشنده‌های محلی، فروشگاه‌های بزرگ یا سایت‌های فروش آنلاین لوازم خانگی، خریداری کرد. برای انتخاب جعبه یا استند دستمال کاغذی برای منزل یا کافه و رستوران، باید در قدم اول نیاز و در قدم دوم سلیقه و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *