دیباگران » نحوه انتخاب خورشت خوری
نحوه انتخاب خورشت خوری

نحوه انتخاب خورشت خوری

خرید خورشت خوری از یک منبع معتبر

یکی از کاربردی‌ترین ظروف سرو و پذیرایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ظرف خورشت خوری است که اغلب از آن برای سرو نواع خورشت در میز پذیرایی به کار می‌رود. تفاوت این ظرف با بشقاب‌های پیش ‌دستی و یا پلو خوری این است که کمی گودی آن بیشتر است که به دلیل وجود همین گودی از آن به عنوان سرو خورشت و یا سوپ استفاده می‌شود.
از آنجایی که یکی از غذاهای مورد علاقه ایرانیان، خورشت قورمه سبزی است و همیشه در پذیرایی‌ها از آن به عنوان یک غذای محبوب استقبال می‌شود. برای سرو کردن این غذا و یا خورشت‌های دیگر  به ویژه برای مهمان می‌بایست از این ظرف استفاده کنیم. این بشقاب علاوه بر سرو کردن انواع خورشت، به زیبایی و نظم میز پذیرایی شما نیز کمک می‌کند.

نحوه انتخاب خورشت خوری

نکات مهم هنگام خرید بشقاب خورشت خوری

امروزه تمامی ظروف دارای طرح‌ و رنگ مختلفی هستند به گونه‌ای که از هر ظرف شما می‌توانید چندین مدل متنوع در بازار پیدا کنید. این تنوع زیاد باعث می‌شود مشتری هنگام خرید سردرگم شود و گاه ممکن است جنسی را خریداری کند که از کیفیت بالایی برخوردار نباشد.
بشقاب‌های خورشت خوری یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ظروف پذیرایی به شمار می‌روند که هم به صورت تکی و هم به صورت سرویس به فروش می‌رسد. در این‌جا می‌خواهیم به برخی نکات قابل توجه که باید هنگام خرید این ظروف به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید از این نکات به خوبی بهره‌مند شوید.

دقت و توجه به زیبایی ظاهری ظرف:

همان طور که می‌دانید زیبایی میز پذیرایی تاثیر مستقیمی بر روی اشتها و میزان علاقه افراد در سرو کردن غذا دارد. برای آنکه یک میز پذیرایی شیک و جذاب داشته باشید، باید در انتخاب ظروف پذیرایی دقت کنید. زیرا استفاده از ظروف شکیل در میز پذیرایی باعث جلب توجه مهمان‌ها می‌شود. از همین رو شما باید در انتخاب ظاهر ظروف خورشت خوری نهایت سلیقه را به خرج دهید. با این توصیف ظروفی که دارای طرح و یا جنس خاصی هستند بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به سفره شما زیبایی منحصر به فردی می‌بخشند.

نحوه انتخاب خورشت خوری

دقت به جنس ظرف:

امروزه به دلیل وجود تنوع بالای هر ظرف در بازار، باید محصولی را انتخاب کنید که مستحکم باشد. زیرا برخورداری از کیفیت بالا، مهم‌ترین رکن در انتخاب و خرید یک جنس است و این امر کمک زیادی به دوام جنس می‌کند. پس از آنکه از میزان کیفیت ظرف، اطمینان کامل کسب کردید، به نوع شکل ظرف و میزان هماهنگی آن با دیگر ظروفی که در منزل در دسترس دارید نیز توجه داشته باشید.
تا بتوانید یک ست زیبا و شیک در کنار یکدیگر بسازید، یک دست جلوه کردن میز پذیرایی شما در افزایش جذابیت و لذیذ بودن سرو غذا تاثیر شگفتی دارد. امروزه خورشت خوری‌های چینی از کیفیت بالایی برخودارند و شما می‌توانید با خرید آن‌ها، به طور مداوم و در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

توجه به رنگ ظرف:

رنگ یکی از عوامل مهم در انتخاب ظرف است که با توجه به سن و جنسیت فاکتور مهمی به شمار می‌رود. شما می‌توانید جهت افزایش این زیبایی، رنگ ظروف خورشت خوری خود را با دیگر ظروف منزل ست کنید. این ظروف از در جنس‌های چینی نیز وجود دارند که می‌توانید با خرید آن، یک میز پذیرایی خاص برای میهمانان بچینید.

توجه به میزان قابلیت ظرف:

امروزه با پیشرفت فراوانی که در زمینه تولید شکل گرفته است، تمامی ظروف از ویژگی و کاربردهای خاصی برخودار هستند. یکی از ویژگی مهمی که برخی از ظروف از آن برخودار اند، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی است. البته لازم به ذکر است که تنها برخی از ظروف این قابلیت را دارند. از دیگر ویژگی‌های این نوع ظروف قابلیت حفظ دما برای مدت زمان طولانی است. پس شما باید در هنگام خرید به این‌ موارد ذکر شده، توجه کنید.

خورشت خوری طرح چینی مدل پروانه ریما

تا به حال حتما مدل های مختلفی از ظروف چینی در بازار به چشمتان خورده است. همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم، ظرف خورشت خوری انواع مختلفی دارد و هرکدام دارای یک شکل و طرح متفاوتی طراحی شده است. یکی از این مدل‌ها خورشت خوری چینی مدل پروانه است. این ظرف به دلیل نقوش زیبایی که به عنوان طلاکاری در آن به کار رفته است، بسیار جذاب جلوه می‌کند و مناسب افراد حساس و خوش سلیقه است.
این ظرف نوعی ظرف کلاسیک است که از آن می‌توانید برای زیباتر کردن دکوراسیون خود استفاده کنید. شما می‌توانید این ظروف را از مجموعه بزرگ دیباگران تهیه‌ کنید. زیرا این محصول در حال حاضر در این فروشگاه نیز به فروش می‌رسد.

نحوه انتخاب خورشت خوری

جنس ظروف سرویس پروانه ریما

جنس ظروف سرویس پذیرایی مدل پروانه، چینی درجه یک است و قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. اما به دلیل طلاکاری در این ظروف بهتر است با ماشین ظرفشویی شسته نشوند. همچنین شما می‌توانید با اطمینان کامل از این ظروف برای گرم کردن غذا در داخل مایکرویو استفاده کنید. خورشت خوری این سرویس به صورت تکی توسط مجموعه دیباگران فروخته می‌شود و می‌توانید هم به صورت سرویس و هم به صورت تک آن را خریداری کنید. این سرویس پذیرایی از انواع مختلف ظروف تشکیل شده که این موارد عبارت است از:

  • کشکول
  • قندان
  • شکلات خوری
  • میوه خوری
  • گلدان آب کاری شده
  • شیرینی خوری
  • فنجان نعلبکی
  • بستنی خوری
  • ست پیاله
  • ست پیش‌دستی
  • سوپ خوری
  • دیس پذیرایی
  • سرویس چینی مخصوص غذاخوری
  • سرویس قهوه خوری
  • ست صبحانه خوری

خورشت خوری آلومینیومی

این مدل از ظروف خورشت خوری بیشتر برای بردن به محل کار و یا پیکنیک مناسب است. از آنجایی که آلمینیوم قادر است مدت زمان بیشتری دمای مواد غذایی را حفظ کند پس استفاده از آن برای مواقعی که قصد دارید به سفر یا یک پیکنیک کوتاه بروید بسیار عالی است.

از آنجایی که آلمینیوم قابلیت قرار گیری در معرض حرارت را دارد، شما می‌تواند آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در محیط کار تبدیل کنید. با تهیه این ظرف دیگر نگران شکستن و آسیب دیدن آن نخواهید بود و تا مدت‌ها می‌توانید آن را نگه دارید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا مطالبی را درمورد ظروف پذیرایی از جمله خورشت خوری، ارائه دهیم. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این مطالب در هنگام خرید ظروف پذیرایی از ظروف با کیفیتی بهره‌ مند شوید. همان‌طور که در مطالب پیشین ذکر شد، فروشگاه آنلاین دیباگران، مجموعه بزرگی در زمینه فروش انواع محصولات آشپزخانه به شمار می‌رود و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از میان برندهای معروف و با کیفیت این مجموعه انتخاب کنید.
این مجموعه ویژگی‌های مهمی از جمله ضمانت اصل بودن کالا، ۲۱روز ضمانت بازگشت کالا، ارسال به تمام نقاط ایران در ۷ روز هفته با پشتیبانی ۲۴ ساعته و… دارد و شما می‌توانید با اطمینان محصول انتخابی خود را از این سایت سفارش دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *