دیباگران » برای جهیزیه؛ کدام وسایل آشپزخانه ضروری هستند؟
کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟
کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟

برای جهیزیه؛ کدام وسایل آشپزخانه ضروری هستند؟

امروزه بازار پر از انواع و اقسام ظروف و وسایل آشپزخانه است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. سوال مهم اینجاست که ما به کدام یک از اینها نیاز داریم؟ برای پیدا کردن وسایل آشپزخانه ضروری تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا مهمترین ظروف و وسایل آشپزخانه که هر تازه عروسی برای جهیزیه به آن نیاز دارد را در دسته بندی‌های مجزا بشماریم.

لوازم برقی آشپزخانه

اصلی‌ترین و اولین وسایلی که برای آشپزخانه به یاد هر کسی می‌افتد، یخچال و فریزر است. لوازم برقی بزرگ، جزو وسایل آشپزخانه ضروری و مهم هستند که هر خانه‌ای به آنها نیاز دارد.

به جز این دو وسیله برقی بزرگ و اصلی، وسایل دیگری هم هستند که در لیست خرید جهیزیه جایگاه بالایی دارند. در ادامه ما وسایل برقی ضروری جهیزیه را برای شما در یک لیست کامل معرفی خواهیم کرد.کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟

  • اجاق گاز
  • ماشین لباسشویی/ظرفشویی
  • چرخ گوشت
  • مخلوط کن
  • ماکروویو
  • همزن برقی
  • آبمیوه گیری
  • توستر
  • سبزی خردکن
  • قهوه ساز

در خرید وسایل برقی ضروری به چند نکته مهم توجه کنید، اول از همه گارانتی محصول را چک کنید. هر محصول برقی که انتخاب می‌کنید قبل از خرید، گارانتی محصول را چک کنید. خرید محصول برقی بدون گارانتی ریسک بزرگی است.

در قدم دوم محصول را تست کنید، پس از خرید محصول در اولین فرصت کارکرد آن را تست کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از طریق گارانتی اقدام نماییید. برخی از ارائه دهنگان گارانتی، قوانین خاصی دارند که قبل از خرید و قبل از باز کردن پلمپ محصول حتما آن قوانین را در دفترچه راهنما محصول با دقت مطالعه کنید.

اگر خانه خود را انتخاب کرده‌اید قبل از خرید تمامی کالاهای لیست بالا، اول ابعاد آشپزخانه و فضای آن را اندازه بگیرید تا بتوانید وسایل آشپزخانه ضروری را با توجه به اندازه خانه و آشپزخانه خود خریداری کنید.

گاهی تازه عروسان، با ذوق فراوان وسایل و ظروف زیادی می‌خرند که نیازی به آنها ندارند و در آخر این وسایل در آشپزخانه آنها جا نمی‌شود. پس قبل از خرید به اندازه خانه و آشپزخانه خود توجه کنید.

ظروف پخت و پز جهیزیه

آشپزخانه قبل از هرچیز جایی برای پخت و سرو غذاست. پس ظروف پخت و پز برای یک خانه و آشپزخانه حیاتی هستند. درا دامه ما اصلی‌ترین ظروف پخت و پز که برای جهیزیه ضروری هستند را نام می‌بریم.کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟

هر کدام از این ظروف پخت و پز که در بالا گفتیم کارکرد خاص خود را دارند. بعضی از آنها را می‌توان در صورت کمبود جا از لیست خرید حذف یا به بعدها موکول کرد.

خرید قابلمه و انتخاب قابلمه مناسب کار سختی است. ما در مقاله (چگونه سرویس قابلمه مناسب انتخاب کنیم؟) هرجیز که باید درباره انتخاب یک سرویس قابلمه یا قابلمه و تابه تک مناسب بدانید را کامل و واضح توضیح داده‌ایم.

ظروف سرو و پذیرایی ضروری برای جهیزیه

غذای پخته شده و نوشیدنی‌های آماده شده حالا باید سرو شوند. سرو و پذیرایی رکن اصلی هر مهمانی است. پس ظروف سرو و پذیرایی باید زیبا و باکیفیت باشند. ما در انتخاب ظروف سرو و پذیرایی ضروری آشپزخانه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ظروف پذیرایی مناسب جهیزیه

اول در مورد ظروف پذیرایی صحبت کنیم که در بازار از هر چیزی  چشمگیر تر هستند. ظروف پذیرایی باید در درجه اول با همدیگر در هارمونی رنگی کامل و سپس از نظر کیفی درجه یک و قابل اعتماد باشند.

کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟

اینها از مهم‌ترین و مورد نیازترین ظروفی هستند که شما برای یک پذیرایی کامل و حرفه‌ای به آن نیاز دارید. اگر برای خرید ظروف پذیرایی به کمک بیشتر یا راهنمایی کامل‌تری نیاز داشتید مقاله (انواع ظروف پذیرایی مناسب جهیزیه) را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را برای خرید وسایل آشپزخانه ضروری به دست بیاورید.

ظروف سرو غذا ضروری برای جهیزیه

غذا یکی از مهم‌ترین نیازهای هر آدم است. ظروف سرو غذا باید به قدری زیبا و کارآمد باشند که لذت یک غذای خوشمزه را چند برابر کنند. ظروف سر غذا شامل موارد زیادی هستند که لزما تمام آنها برای جهیزیه نو عروسان ضروری نیستند.

هرچقد جهیزیه جمع و جور و صرفا شامل لوازم اصلی و ضروری زندگی باشد، سردرگمی خرید و استرس تازه عروس‌ها کمتر می‌شود. در ادامه لیست ظروف سرو غذا که از نظر ما برای جهیزیه ضروری هستند را آورده‌ایم.

ظروف سرو غذا را با توجه به تعداد نفرات ساکن در خانه و میانگین مهمانانی که احتمالا در آینده از آنها پذیرایی خواهید کرد، انتخاب و خریداری کنید. با این کار شما یک سرویس کامل و بدون کم و کسری دارید.

ابزار و تجهیزات آشپزخانه برای جهیزیه

برای پخت و پز و سرو، جز ظروف به یک سری ابزار و تجهیزات هم لازم است. ابزار و وسایل آشپزخانه ضروری جهیزیه شامل کالاهایی هستند که هرخانه‌ای به آنها نیاز دارد. ما در ادامه در یک لیست مهم‌ترین و پر کاربردترین آنها را برای شما خواهیم گفت.

کدام وسایل آشپزخانه برای جهیزیه ضروری هستند؟

همانطور که می‌بینید ابزار و تجهیزات زیادی در این لیست وجود دارند. بعضی از آنها را می‌توان در دسته‌های دیگر هم قرار داد، ولی برای طبقه بندی راحت‌تر ما چنین دسته بندی به آنها داده‌ایم.

در مجله دیباگران مقاله‌ای هم درباره (لیست خرید ابزار آشپزخانه‌ای که قطعا به آن نیاز دارید) وجود دارد که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنید.

لوازم جانبی منزل مناسب جهیزیه

پس از بررسی و صحبت درباره تمام ظروف، ابزار و لوازمی که هرخانه‌ای مخصوصا منزل نو عروسان به آن نیاز دارد. وقت بررسی لوازم جانبی منزل است. در ادامه لیست کامل تمام لوازمی که در منزل به آنها نیاز دارید و بهتر است که در لیست خرید جهیزیه قید شوند را نام می‌بریم.

این لوازم همیشه در منزل مورد نیاز هستند و بهتر است در خرید جهیزیه به آنها توجه کنید. وسایلی مثل ابزار نظافت؛ بسیار گسترده هستند و می‌توان درباره آنها مفصل صحبت کرد، از آنجایی که این مقاله اجازه این کار را به ما نمی‌دهد در حد یک اشاره کوتاه بسنده می‌کنیم.

برای خرید راحت تمام وسایل آشپزخانه ضروری یک لیست کامل با تفکیک دسته بندی تهیه کنید تا بتوانید لوازمی که در یک فروشگاه عرضه می‌شوند، به عنوان مثال: ظروف پذیرایی را از یکجا بخرید.

البته که راحت‌ترین خرید، خرید اینترنتی است. می‌توانید بدون نگرانی از حمل و نقل وسایل بزرگ و زمانبندی، همه‌چیز را در یک لحظه و از یک فروشگاه خریداری کنید. در هوای آلوده و شلوغی شهر، خرید اینترنتی یک برگ برنده است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

برای یک خرید بی‌ دردسر به فروشگاه دیباگران سر بزنید و هر گونه ظروف سرو و پذیرایی که نیاز دارید را در تنوع بالا طرح و رنگ با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بخرید. اگر بعد از دریافت کالا طرح مورد پسند شما نبود. ما محصول را طبق شرایط گفته شده در اینجا، از شما پس می‌گیریم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *