دیباگران » بهترین لوازم آشپزخانه را از کجا بخریم؟
بهترین لوازم آشپزخانه را از کجا بخریم؟

بهترین لوازم آشپزخانه را از کجا بخریم؟

خرید بهترین لوازم آشپزخانه

اگر برای خواندن این مطلب آمده اید حتما شما هم از خودتان پرسیدید که بهترین لوازم آشپزخانه را از کجا بخرم؟ سوالی که اغلب خانم‌های خانه دار و نو عروس‌ها برای تهیه لوکس ترین لوازم آشپزخانه و جهیزیه از خود می‌پرسند.

در این مطلب قصد داریم در رابطه با خرید متنوع ترین و بهترین لوازم آشپزخانه با شما عزیزان صحبت کنیم. پس اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه خوب، برای تهیه  شیک ترین اکسسوری و تجهیزات آشپزخانه هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

قبل از هر چیز باید به این نکته دقت کنید که می خواهید خرید خود را حضوری انجام دهید و یا به صورت آنلاین آن را تهیه نمایید.

همان طور که می‌دانید به دلیل کمبود وقت و مشغله بالایی که همه ما این روزها داریم، کمتر کسی فرصت خرید حضوری را پیدا می‌کند و اکثر افراد به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر برای تهیه محصول مورد نظر خود هستند.

از طرفی با ورود کالاهای تقلبی و قیمت‌های متفاوت در بازار تشخیص یک مرجع قابل اعتماد کار آسانی نیست. در این مواقع بهترین راه برای تجربه یک خرید مطمئن و آسان انتخاب فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی هستند. زیرا علاوه بر مقایسه قیمت و امکان مرجوعی شما می توانید در صورت مغایرت کالا آن را تعویض نمایید. شما همچنین می توانید با رفتن با سامانه اینماد از حقیقی بودن فروشگاه مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. لوازم آشپزخانه نیز از این موضوع مستثنی نیست و شما می توانید بدون نگرانی آن را به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه نمایید.

بهترین فروشگاه لوازم آشپزخانه چه ویژگی هایی دارد

خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه به صرفه جویی در زمان و هزینه شما کمک بسزایی می‌کند. اما آیا بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه را می شناسید؟

مواردی که به شما برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب کمک می کند:

معیار انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب در وهله اول معتبر بودن آن است و در مراحل بعدی به تنوع و اصالت کالاها‌ی موجود در آن بستگی دارد. ممکن است شما به مواردی دیگری همچون امکان مرجوعی، قیمت خرید ، تخفیف ویژه و غیره نیز توجه کنید. با این حال ما در زیر چند مورد از معیارهای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی خوب را نام بردیم:

  • امکان ارسال به سراسر کشور
  • قیمت مناسب
  • عرضه محصولات با کیفیت و اصل
  • تحویل فوری کالا
  • امکان مرجوعی
  • رضایت مشتریان قبلی
  • رابط کاربری آسان و سریع
  • در برخی موارد امکان خرید به صورت اقساط
  • تنوع بالا

معرفی بهترین فروشگاه لوازم آشپزخانه در تهران

یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آشپزخانه در تهران که امکان ارسال به سراسر کشور را دارد، فروشگاه اینترنتی دیباگران است. این فروشگاه علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت سعی در جلب رضایت همه مشتریان خود را دارد. پس اگر می‌خواهید با کمترین قیمت بازار بهترین کیفیت ممکن را داشته باشید ما به شما فروشگاه اینترنتی دیباگرا را معرفی می‌‌کنیم. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه عرضه لوازم آشپزخانه اعم از انواع اکسسوری و لوازم جانبی آشپزخانه، ظروف سرو نوشیدنی و انواع ظروف پذیرایی و دکوری و غیره فعالیت میکند.

مجموعه دیباگران در نظر دارد علاوه بر جلب رضایت شما عزیزان تمامی برند های محبوب در بازار را در اختیارتان قرار دهد تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بدون هدر رفت وقت و سرمایه  لذت یک خرید آسان و متفاوت را تجربه نمایید.

محصولات ارائه شده در مجموعه دیباگران

در این مجموعه انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه اعم از ظروف پخت و پز، ظروف سرو و پذیرایی، ظروف سرو نوشیدنی، اکسسوری منزل و لوازم برقی و غیره به فروش می‌رسد. این محصولات هم به صورت وارداتی و هم به صورت تولید داخلی در این مجموعه موجود است. در زیر به معرفی برخی از این محصولات می‌پردازیم:

ظروف و ابزار آشپزخانه

خب این مورد یکی از جذاب ترین بخش های خرید آشپزخانه است، زیرا علاوه بر مصارفی مانند پذیرایی و یا سرو انواع غذا و خوراکی گاها به عنوان لوازم دکوراتیو هم می‌توانید از آنها استفاده کنید. وقتی صحبت از ظروف پذیرایی به میان می‌آید همه ما ذهنمان سمت بشقاب، کاسه، دیس و غیره می‌رود اما این مورد از لوازم آشپزخانه طیف بسیار گسترده و متنوعی دارد که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت می‌کنیم.

انواع ظروف سرو و پذیرایی آشپزخانه

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ظروف سرو و پذیرایی از تنوع بسیاری برخورداند. که ما می‌توانیم آنها را به دسته‌های کوچک تری تقسیم کنیم، برای مثال: سرو نوشیدنی، ظروف پذیرایی، ظروف پخت و پز، سرو دسر و حتی انواع ظروف دکوری و یا اکسسوری آشپزخانه. که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند و در مواقع به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیست ظروف سرو غذا:

یکی از جذاب ترین قسمت های غذا خوردن تزئین و ظروف سرو آن است. ظروف سرو غذا به خودی خود می‌تواند شخص را نسبت به خوردن غذا ترغیب کند و یا بالعکس. برای مثال برای ایجاد اشتها در افراد بهتر است از رنگهای گرمی همچون نارنجی، زرد و قرمز استفاده کنیم. ظروفی با رنگ های سرد هم برای رژیم های لاغری بسیار مناسب اند. با این توصیف جنس، رنگ و طرح ظروف سرو غذا ویژگی های مهمی هستند که باید آنها را در اولویت قرار دهیم.

سوفله

شاید کمتر کسی اسم سوفله خوری به گوشش خورده باشد اما این نوع از ظروف کاربردهای بسیار زیادی دارند مخصوصا برای پذیرایی از مهمان‌ها و همچنین مجالس.در واقع سوفله خوری یکی از پر کاربردترین ظروف و ابزار آشپزخانه به شمار می‌آید. شما می‌توانید در این نوع ظروف انواع خورشت، دلمه، کوفته، کباب، سوپ و آش را سرو نمایید. علاوه بر این به خاطر ظاهر جذاب و زیبایی که دارند، به میز پذیرایی و یا سفره شما جلوه خاصی می‌بخشند. سوفله خوری ها در بیشتر مواقع با شکل های متنوعی بر اساس نیاز شما تولید می شوند برای مثال انواع سوفله های دوقلو، مستطیل، گرد، بیضی و غیره دست مخاطب را برای یک انتخاب منحصر به فرد باز می‌گذارد.

برای مشاهده انواع سوفله با طرح های متنوع اینجا کلیک کنید.

تابه سرو

تابه سرو هم از آن دسته ظروفی است که تقریبا در تمام میزهای پذیرایی به چشم می‌خورد. شما در این نوع از ظروف می‌توانید انواع خورشت، مرغ و ماهی را سرو کنید. تابه های پذیرایی علاوه بر زیبایی بخشیدن به سفره شما کاربری بسیار راحتی نیز دارند و تنوع بالای آنها در جنس و طرح هم یکی دیگر از پوئن‌های مثبت آنهاست. شما می‌توانید نمونه‌های بسیاری از این ظروف را در فروشگاه دیباگران مشاهده نمایید.

تخته سرو

انواع تخته سرو وجود دارند که شما با تهیه آنها می توانید انواع فینگر فود و غذاهای خشک را داخل آنها سرو نمایید این نوع از ظروف نیز در بازار با طرح ها و شکال های گوناگونی عرضه می شوند و گاها کاربردهای بسیار زیادی دارند.

سالاد خوری

کسی نیست که این ظرف جذاب را دوست نداشته باشد و یا در میز پذیرایی خود از آن استفاده نکرده باشد. پایه ثابت همه سفره های پذیرایی سالاد است که البته داخل ظروف مخصوص خودش سرو می‌شود. ظروف سالاد خوری نیز انواع مختلفی دارد که بنا به سلیقه مخاطب تهیه می‌گردد. شما می‌توانید این ظروف را از متریال‌های متفاوتی مانند چوب چینی، سرامیک، چینی، بلور، کریستال، شیشه و غیره تهیه نمایید.

سوپ خوری

این ظروف کاربردی نیز یکی از اساسی ترین ظروف و ابزار آشپزخانه به حساب می‌آید. همان طور که از نامش پیداست بیشتر برای سرو سوپ و آش کاربرد دارد. اما شما می توانید برای سرو انواع خورشت نیز از آن استفاده نمایید.

دیس پلو خوری

خب می‌رسیم به قلب تپنده میز پذیرایی یک خانه ایرانی. از آنجایی که ما ایرانی‌ها بیشتر غذاهای خود را با برنج سرو می‌کنیم و غذاهای متنوعی که با برنج تهیه می‌شوند جزء جدایی ناپذیری از سفره ما هستند؛ پس دیس پلو خوری نیز یک عنصر مهم در سفره‌های مهمانی و مجالس ما ایرانی‌ها به شمار می‌آید.

ظروف کره خوری

این نوع از ظروف پذیرایی نیز که یکی از جذاب ترین قسمت های میز صبحانه است. اکه اشتهای اعضای خانواده و مهمان ها را برای خوردن وعده صبحانه بیشتر می کند. به خصوص اگر ظاهر جذابی هم داشته باشد. پس اگر قصد دارید برای جهیزیه و یا حتی منزل خود یک ظرف پذیرایی متفاوت و خاص تهیه کنید ظروف سرو پنیر و کره را در لیست خرید خود قرار دهید. بسته به اندازخ و سایز این نوع ظرف شما می‌توانید به عنوان کیک و رولت خوری نیز از آنها استفاده نمایید.

لیست ظروف پذیرایی و دکوری

از آنجایی که مردم کشور ما بسیار مهمان نوازند، پذیرایی از مهمان ها نیز از جایگاه خاصی در بین ما ایرانی ها برخوردار است. از مهم ترین ظروف و ابزار آشپزخانه که کاربرد زیادی در میزبانی از مهمان را دارد می‌توان به انواع ظروف پذیرایی اشاره کرد. که استفاده از هر کدام از آنها آداب و جایگاه خاص خود را دارد. در زیر مهمترین ظروف پذیرایی و دکوری را برایتان شرح دادیم.

آجیل خوری

اگر قصد خرید لوازم لوکس پذیرایی برای جهیزیه خود را دارید، حتما انواع آجیل خوری و شیرینی خوری را در نظر داشته باشید. چون یکی از مهم ترین ابزار پذیرایی که هر نو‌ عروسی باید در منزل خود داشته باشد انواع ظروف سرو آجیل و شیرینی است. اگر شما دوست و اقوام خود برای صرف یک عصرانه به منزل خود دعوت کنید این نوع از ظروف جلوه زیبایی به میز پذیرایی شما می‌بخشد.

اردو خوری

اردوخوری هم که یکی از شناخته شده ترین ظروف پذیرایی است که در هر میز پذیرایی ای می توان آن را دید. یکی از ویزگی های این نوع ظروف تقسیم بندی و یا ست بودن آنها و همین طور تنوع بسیار بالای آن در بازار است. این ظروف به خودی خود جلوه میز پذیرایی شما را تحت تاثیر قرار می دهند. برای  مثال اگر تنها فقط از یک ظرف اردو خوری برای پذیرایی از مهمان خود استفاده کنید می‌توانید تمام خوراکی‌ها اعم از آجیل، شیرینی، تنقلات و غیره را در آن قرار دهید. همچنین دیگر نیازی به استفاده از ظروف بیشتر ندارید، زیرا این نوع ظروف کاربرد های بسیاری برای سرو عصرانه، صبحانه، و یا دیگر وعده های غذایی دارند که بنا به ظاهر و نوع استفاده شما تنوع بسیاری نیز دارند.

مزه خوری

مزه خوری هم درست مانند ظروف اردو خوری است که شما می‌توانید آن را به صورت یکپارچه و یا یک ست با عناصر مجزا از یکدیگر تهیه نمایید. انواع کاسه‌های چیپس و ماست، زیتون خوری، تنقلات خوری و غیره از این دست ظروف هستند که در مهمانی ها و مجالس بسیار کاربرد دارند

تخته سرو

تخته سرو هم یکی از عناصر مهم برای پذیرایی از مهمان ها به حساب می آید که شما عزیزان می تونید آن را از فروشگاه دیباگران تهیه نمایید. این ظروف دارای ظاهری ساده و یکدست هستند، اما شما می توانید به سلیقه خودتان انواع فینگرفود، تنقلات، آجیل، میوه خشک و غیره را روی آن قرار دهید.

ظروف سرو دسر

مهم ترین بخش پذیرایی از مهمان ها بی شک سرو دسر است. کسی نیست که دسر دوست نداشته باشد، برای سرو انواع دسر مثل بستنی، ژله، کارامل و غیره ظروف ویژه ای وجود دارد که به هر کدام از این دسر ها جذابیت و ظاهری وسوسه برانگیز می‌بخشد. برای مثال برای سرو یک بستنی با تکه های ژله می توانید انواع بستنی خوری های پایه دار موجود در فروشگاه دیباگران را تهیه کنید.

ظرف شیر و شکر

یکی‌دیگر از ظروف و ابزار آشپزخانه که برای یک میز پذیرایی صبحانه عالی است ظرف شیر و شکر است. این نوع ظروف محصولات جذابی برای یک پذیرایی دوستانه برای صرف صبحانه است. اگر شما هم اهل خوردن قهوه و شیر در صبحانه هستید این گزینه یک انتخاب فوق العاده برای قرارگیری در لیست خرید جهیزیه است.

میوه خوری

میوه پایه ثابت تمام پذیرایی‌های یک مهمانی ایرانی است. اگر به این موضوع فکر می‌کنید که دیگر چه چیزی را لازم است به لیست ظروف و لوازم آشپزخانه خود اضافه کنید این مورد را فراموش نکنید. تهیه یک ظرف میوه خوری جذاب که به میز شما روح می بخشد یک ایده عالی برای پذیرایی از مهمان ها است. شما می توانید ظرف مورد علاقه خود را مناسب با رنگبندی اتاق پذیرایی و دیگر لوازم آشپزخانه خود تهیه نمایید.

لوازم برقی

در حال حاضر لوازم برقی یکی از جدایی ناپذیر‌ترین کالاهای خانه است که زندگی بدون آن‌ها تا اندازه زیادی سخت به نظر می‌رسد به ویژه برای خانم‌های خانه دار. بخشی از این لوازم که دستیاران خوبی برای آشپزی و خانه داری هستند در زیر برایتان شرح می دهیم:

پلوپز برقی

این محصول به شما در تهیه یک برنج عالی و خوش طعم کمک می‌کند شما همچنین می‌توانید برای پخت کیک نیز از این محصول کاربردی استفاده نمایید. انواع پلوپز برقی در بازار موجود است و شما با توجه به ظرفیت و میزان مصرف روزانه خود می توانید کالای مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

آبمیوه گیری

یک محصول کاربردی که تقریبا در منزل همه ما پیدا می‌شود و علاوه بر تهیه آبمیوه به شما برای آسیاب کردن و خرد کردن برخی از مواد غذایی نیز کمک می‌کند.

اتو

یکی دیگر از محصولات پر کاربرد و ملزومات هر خانه ای اتو است.این محصول برای صاف کردن انواع لباس و پارچه بعد از شست و شو استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *