انواع ظروف سرو غذا

خرید انواع ظرف سرو غذا

ظروف سرو غذا، یکی از عناصر مهم در مهمانی و جمع‌های خانوادگی است که تأثیر بسزایی بر تجربه ما از غذا دارد. از جنس و طرح ظروف سروغذا می‌تواند تأثیر فراوانی در ایجاد صمیمیت و دوستی بیشتر بین افراد داشته باشد. با گذشت زمان و تغییر در عادات و سلایق انسان‌ها، ظروف سرو غذا نیز در طول تاریخ تکامل کرده اند. از ظروف سنتی و ساده در قدیم تا ظروف مدرن و خلاقانه امروزی، بازار امروز حاکی از تنوع در این صنعت است. امروزه، ظروف سرو غذا نه تنها روشی برای سرو و ارائه غذا بلکه همچنین یک طرح بصری زیبا و خوشایند هستند که در کنار محتوای غذایی استفاده می‌شوند.

علاوه بر این، ظروف سرو غذا تأثیر قابل توجهی بر احساسات ما در به اشتراک گذاشتن غذا با دیگران دارند. از نمونه‌های ساده‌تر مثل یک پیاله داغ چای که تعامل اجتماعی را تقویت می‌کند، تا ظروف بزرگ سلف سرویس که برای مراسمات خاص استفاده می‌شوند، هر ظرف سرو غذا داستان خاص خودش را درباره غذا، تاریخ و فرهنگ به ما می‌گوید. از این رو برای آشنایی بیشتر شما در این مقاله، به بررسی انواع مختلف ظروف سرو غذا موجود در وبسایت دیباگران خواهیم پرداخت.

مربا خوری

صبحانه یکی از وعده‌های مهم در زندگی هر فرد و تدارک میز صبحانه‌ای باکیفیت به افزایش روحیه و کارایی افراد در طول روز کمک می‌کند. یکی از صبحانه‌های پرطرفدار مخصوصا برای ما ایرانی‌ها، ترکیب کره و مربا است. ما در مجموعه دیباگران، ظروف مرباخوری باکیفیت و زیبا را برای شما موجود کردیم که با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید این ظروف سرو غذا به‌خوبی با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

ظرف کره خوری

ظرف کره خوری یکی از جذاب ترین قسمت های میز صبحانه است. اگر اشتهای اعضای خانواده و مهمان ها را برای خوردن وعده صبحانه بیشتر می‌کند. به خصوص اگر ظاهر جذابی هم داشته باشد. پس اگر قصد دارید برای جهیزیه و یا تکمیل وسايل اشپزخانه خود یک ظرف پذیرایی متفاوت و خاص تهیه کنید ظروف سرو پنیر و کره را در لیست خرید خود قرار دهید. بسته به اندازه و سایز این نوع ظرف شما می‌توانید به عنوان کیک و رولت خوری نیز از آنها استفاده نمایید.

سس خوری

کنار هر سالادی به سس خوری زیبا و باکیفیت نیاز دارید. ما در وب‌سایت دیباگران سس خوری‌های باکیفیت و زیبا را برای شما موجود کردیم که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید این سس خوری از محصول کاسه سالاد موجود در وب‌سایت ما هم دیدن کنید تا درنهایت محصولی با رنگ و طرح یکسان با سس خوری انتخاب کنید تا سفره‌ای زیبا و منحصربه‌فرد بچینید.

سرویس غذا خوری

انتخاب سرویس غذاخوری کاربردی به شما کمک می‌کند که از جمع‌های خانوادگی خود لذت ببرید و در مهمانی‌ها نیز سفره‌هایی زیبا بچینید. سرویس‌های غذاخوری معمولا در طرح و کیفیت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند که شما با توجه به نیاز به سلیقه و نیاز خود می‌توانید بهترین محصول را انتخاب کنید. برای مثال ما به شما سرویس غذا خوری بسیار زیبا و باکیفیت ریما را به شما معرفی می‌کنیم.

عسل خوری

عسل خوری، کار آمدترین وسیله برای سرو عسل و مربا برای  صبحانه است. که این محصول با طراحی جدید علاوه بر ریختن آسان عسل روی نان. و . . . این امکان را به شما می دهد .که بتوانید تا آخرین قطره عسل را مصرف کنید. طراحی شیک و زیبای این لوازم آشپزخانه نظر هر خانم خانه داری را به خود جلب می‎‌کند و بهترین گزینه برای استفاده در مهمانی است.

سوفله خوری

شاید کمتر کسی اسم سوفله خوری به گوشش خورده باشد اما این نوع از ظروف کاربردهای بسیار زیادی دارند مخصوصا برای پذیرایی از مهمان‌ها و همچنین مجالس. در واقع سوفله خوری یکی از پر کاربردترین ظروف و وسايل اشپزخانه به شمار می‌آید. شما می‌توانید در این نوع ظروف انواع خورشت، دلمه، کوفته، کباب، سوپ و آش را سرو نمایید. علاوه بر این به خاطر ظاهر جذاب و زیبایی که دارند، به میز پذیرایی و یا سفره شما جلوه خاصی می‌بخشند. سوفله خوری ها در بیشتر مواقع با شکل های متنوعی بر اساس نیاز شما تولید می شوند برای مثال انواع سوفله های دوقلو، مستطیل، گرد، بیضی و غیره دست مخاطب را برای یک انتخاب منحصر به فرد باز می‌گذارد.

تابه سرو

تابه سرو هم از آن دسته ظروفی است که تقریبا در تمام میزهای پذیرایی به چشم می‌خورد. شما در این نوع از ظروف می‌توانید انواع خورشت، مرغ و ماهی را سرو کنید. تابه های پذیرایی علاوه بر زیبایی بخشیدن به سفره شما کاربری بسیار راحتی نیز دارند و تنوع بالای آنها در جنس و طرح هم یکی دیگر از پوئن‌های مثبت آنهاست. شما می‌توانید نمونه‌های بسیاری از این ظروف را در فروشگاه دیباگران مشاهده نمایید.

کاسه سالاد

کسی نیست که این ظرف جذاب را دوست نداشته باشد و یا در میز پذیرایی خود از آن استفاده نکرده باشد. پایه ثابت همه سفره های پذیرایی سالاد است که البته داخل ظروف مخصوص خودش سرو می‌شود. کاسه سالاد انواع مختلفی دارد که بنا به سلیقه مخاطب تهیه می‌گردد. شما می‌توانید این ظروف را از متریال‌های متفاوتی مانند چوب چینی، سرامیک، چینی، بلور، کریستال، شیشه و غیره تهیه نمایید.

آبلیمو خوری

هر چقدر از خواص لیمو و آبلیمو و کاربرد آن در غذا و سالاد بگوییم کم است. روی میز سرو پذیرایی و در کنار کاسه سالاد و سس خوری وجود ظرف آبلیمو خوری هم ضروری است و طعم خاصی به غذاهای شما می‌دهد. برای مثال، ست آبلیمو خوری و نمک پاش چوب چینی گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی است.

خورشت خوری

یکی الزامات سفره ایرانی ظروف خورشت خوری است. این ظرف‌ها در سبک کلاسیک خود یادآور روزهای قدیم و خانه مادربزرگ هستند. خورشت خوری چینی طرح پروانه ریما، محصولی بسیار باکیفیت و زیبا است که خاطره روزهای دور را برای شما زنده می‌کند و حس نوستالژیکی به مهمانی‌های شما می‌دهد. خورشت خوری یکی از کاربردی‌ترین ظروف سرو غذا است.

کاسه و بشقاب

کاسه و بشقاب‌های موجود در وب‌سایت دیباگران در جنس‌های چینی، چوبی و ملامین عرضه شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای مصارف مختلف مانند پذیرایی از مهمان، استفاده روزانه و … بسیار کاربردی است. از بشقاب‌های موجود در وب‌سایت دیباگران می‎‌توانید برای سرو غذا، میوه، آجیل، تنقلات و … استفاده کنید.

سینی و تخته سرو

سینی و تخته سرو در بازار با طرح ها و شکال های گوناگونی عرضه می شوند و گاها کاربردهای بسیار زیادی دارند. تخته سرو هم یکی از عناصر مهم وسايل اشپزخانه به حساب می آید که شما عزیزان می تونید آن را از فروشگاه دیباگران تهیه نمایید. سینی و تخته سرو دارای ظاهری ساده و یکدست هستند، اما شما می توانید به سلیقه خودتان انواع فینگرفود، تنقلات، آجیل، میوه خشک و غیره را روی آن قرار دهید.

خرید انواع ظروف سرو غذا از وب‌سایت دیباگران

ما در مجموعه دیباگران برای رفاه حال شما بهترین و کاربردی‌ترین محصولات را موجود کردیم. برای خرید انواع ظروف سرو غذا و لوازم آشپزخانه می‌توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر ظرف دلخواه خودتان را سفارش دهید. برای تسریع روند ثبت سفارش به شما توصیه می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، قوانین و مقررات سفارش محصول از وب‌سایت ما را بخواهید و با آگاهی کامل محصول خودتان را خریداری کنید.